DIY- Rokassprādzes

Sveikas.
Mans 100 raksts šodien! urrā.

Un šodien, ja nemaldos, būs arī pirmais DIY raksts. 
*Pati neesmu neko filmējusi, jo man diemžēl nav šādas iespējas, tāpēc parādīšu Jums ļoti labu video no kura arī es mācījos, jo bildēt un izskaidrot būtu mazliet sarežģīti priekš manis, un sarežģīti priekš Jums, jo noteikti būtu grūti saprast, kas kā darās. :) 

Tad lūk arī video:

Atrādīšu kādas rokassprādzes man sanāca noskatoties šo video. 
(Jā, jā zinu, pirmie kucēni jāslīcina, bet nu es centos, nākošreiz noteikti sanāks daudz, daudz labāk. Jo tagad jau zinu, kas nesanāca, pie kā vajadzēs piedomāt mazliet vairāk utt. Bildēs Jūs neredziet, bet man tur sanāca mazas šaizes ar nostiprināšanu. he

Ziņoju:
Meitenei video bija smalkāki diedziņi un lielākas pērlītes.
Man ir biezāki diedziņi un mazākas pērlītes.



Iesākumam uztaisīju tikai trīs, bet apsveru domu uztaisīt vēl kādu, jo pašai patīk.

Vai jūs pašas gatavojat sev rotas? Vai dodat priekšroku veikalā pirktām? :) 

Saulainu dienu! 

xo,Santa

5 komentāri

  1. Ja drīkst jautāt - kādus diegus izmantoju? Labprāt pati izmēģinātu pagatavot, jo ja piešaujās nav nemaz tik grūti izveidot:)
    Visas 3 smukas:0
    Un par to vai pirktās vai pašas gatavotās - vispār atagad nēsāju tikai roku darbu aksesuārus, reti kad pirktos, bet lielākoties rotu kastītēs stāv pirktās no seniem laikiem.:D

    AtbildētDzēst
  2. Anonīms27/7/12

    Apsveicu ar simtiņu! :)
    Es labprāt kaut ko tādu taisītu, ja vien man rokas augtu no pareizās vietas! Un pacietības arī nepietiek nekad, taču ļooti labprāt kaut ko tādu nopirktu! ;)(miedziens ar aci)

    AtbildētDzēst
  3. Ļoti skaistas rokassprādzītes! Vajadzēs man arī pamēģināt!
    Man un arī māsai sanāk valkāt vairāk pašgatavotas rotas

    AtbildētDzēst
  4. Foršas, būs jāpamēģina, paldies par ideju. :)

    AtbildētDzēst
  5. Ehh es par slinku, lai pati taisītu... :D Tāpēc labāk aizeju uz veikalu un nopērku, vienīgais tas, ka taisot pats var uztaisīt tieši tādās krāsas kā pats grib.

    AtbildētDzēst

Blog Archive