Šīsnedēļas nabākais atradums


Sveikas<3

Jau labu laiku meklēju kaut ko, kas varētu palīdzēt sakārtot un ieviest kārtību manā nelielajā  make up kolekcijā.

Beidzot uzskrēju virsū, kam tādam, ko patiesi vēlējos, un tas ir kancelejas preču organaizers.
Šis nav efektīvākais veids, kur glabāt visu savu kosmētiku, jo tajā vienkārši visam  nav vietas. doh 
 Tas ir ļoti labi  piemērots, lai sakārtotu tavus ikdienas  kosmētikas piederumus, lai katru rītu pamostoties tie nav jāmeklē pa kastēm vai, kur nu kuram stāv tā kosmētika. 
Mazajos nodalījumos var salikt deviņas lūpu krāsas, lielākajā nodalījumā var ielikt trīs bronzerus vai vaigu sārtumus- priekšstatam, cik liels ir šis nodalījums. (Es šinī nodalījumā ielikusi tonālo krēmu, bronzeri un vaigu sārtumu) Gribētos, lai šis "lielais" nodalījums būtu mazliet lielāks, lai varētu ielikt vēl korektoru un citas lietiņas, kas nepieciešamas ikdienai.
Un visbeidzot, aiz lielā nodalījuma ir vēl viens nodalījums, kurā var salikt lietas, kas ir ne platākas par 1,5 cm. 
Es tajā turu acu ēnu komplektu, skropstu tušu un acu laineri. Noteikti šinī nodalījumā ielikšu arī kādu acu otiņu, kas noderēs ēnu uzlikšanai. 
9 lūpu krāsas
Bronzeris, vaigu sārtums un tonālais krēms
Acu ēnas, skropstu tuša un acu lainers


Ja arī Jūs meklējat kaut ko līdzīgu, esmu atradusi divus variantus priekš jums:

un


Kur tu glabā savu kosmētiku?
xo, Santa

9 komentāri

  1. Anonīms18/1/13

    forši :) kp izdzēsi iepriekšējo rakstiņu? kur bija kā tu tīri savu kosmētiku?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man nepatika bildes. Sapratu, ka esmu ļoti pavirši sabildējusi tās. :)

      Dzēst
  2. Es atradu organizatoru komplektiņu jysk'ā- tādu kā atdalītāj-organizātoru paletēm, bundžiņu, kurā lieku lūpu spīdumus un vienkārši garu kasti ar nelielu nodalījumu.
    Kur atradi šo?

    AtbildētDzēst
  3. hmm, man gan organizācija tāda pašvaka :) aktuālais tonālais un korektors stāv vannas istabā pie spoguļa (laba ventilācija, tāpēc mitrums neuztrauc), viss pārējais istabā. otas makā (pagaidām), pūderi, bronzeri un sārtumi sakrauti kaudzītē vienā plauktiņā, zīmuļi un tušas salikti mazā burkā, lūpu krāsas vienk sabērtas groziņā kopā ar pārējiem štruntiem. bet patiesībā orientējos savā bardakā ļoti labi (līdz brīdim, kamēr kāds tur savus pirkstus neiebāž, kaut ko meklēdams) :D

    AtbildētDzēst
  4. Man tādus piecus vajadzētu! :D

    AtbildētDzēst
  5. Nē, nē, šis nav mans variants, man pašlaik glabājas atvilktņu plauktā, bet es domāju nopirkt tādu kārtīgu kumodi, bet vēl savu īsto neesmu atradusi, nu tā, lai sakristu ar pārējo mēbeļu krāsu, būtu pietiekošā garumā un platumā, lai rokturi būtu noteiktā formā. Man kā "Briljanta rokā" - "vai Jums nav tāds pats, tikai ar perlamutra pogām"! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man nākotnē ir ieplānoti lieli plāni ar savu make up istabu. šobrīd nedzīvoju "īstajās mājās", tāpēc mazliet jāpaciešas ar lielo mēbeļu iegādi.:)

      Dzēst
    2. Man tas pats! Ļoti gaidu laiku, kad varēšu dzīvot savās mājās un beidzot sapirkt mēbeles pa savam prātam :) Pagaidām organizācijai talkā nāk glossy box kastītes sārtumiem, bronzeriem, spīdumiem, sveču trauciņi otām un zīmuļiem, dažādas kastītes citiem niekiem. Bet tāda kastīte, ar ikdienā visvairāk lietojamiem līdzekļiem, arī ir :)

      Dzēst
  6. Anonīms20/1/13

    Opaa, paldies par ideju :)
    Biju jau sadomaajusi no amazon.co.uk pasuutitt :)

    AtbildētDzēst

Blog Archive