Night club 03 dance-til-dawn palete

Sveikas <3

Meklējat lētu, labu, piektdienas vakaru ēnu paleti?
Te tā ir! 
Jaunā Night club 03 dance-til-dawn palete.
Viegli kombinējamas ēnas. 
Lielākā daļa no paletē atrodamajām ēnām ir tumšas. Visas tumšās ēnas ir ar shimmeriem.(Bildēs ļoti grūti saskatāmi shimmeri.)
 Divas gaišākās ēnas ir vairāk perlamutra.




Kādas krāsas ēnas tu izmanto, kad dodies ballēties? Priekšroku dod tumšiem lillā, brūniem, pelēkiem toņiem vai spilgtiem neona toņiem? 


Lai jauka Jums šī diena! 
xo, Santa






9 komentāri

  1. Vienmēr devu priekšroku tumšajiem toņiem kontrastā ar baltajiem spīdīgajiem toņiem.Parasti uzklājot nedaudz tumši brūnā es to sajaucu ar balto.Nemīlu makslīgo skaistumu, meiģinu izcelt savu dabīgo toni un krāsas.
    Kur varētu nopirkt šo paleti un pa cik tā pārdodās? :))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. malacis, tas ir tikai apsveicami.:)
      Lielākajās Drogās, Essence stendos, savās mazajās drogās vēl neesmu pamanījusi šīs ēnas. :) Un par cenu nemācēšu precīzi teikt,bet noteikti nebūs dārgākas par Ls 3 :)

      Dzēst
  2. Acu ēnas lietoju tādas pašas kā ikdienā, nedaudz sajaucu ar tumšākam. Parasti acis izceļu ar laineri vai zīmuli. Palete forša. :)

    AtbildētDzēst
  3. Toņi skaisti, tik man nedaudz par tumšu liekas, man vairāk siltie/ brūnie toņi patīk. :)

    AtbildētDzēst
  4. Anonīms3/3/13

    This paragraph will help the internet visitors for setting up new
    web site or even a blog from start to end.

    Visit my weblog: here

    AtbildētDzēst
  5. Es pat nezinu, kurām tieši es dodu priekšroku, jo baigi atkarīgs no apģērba, noskaņojuma, laika, lai sapostos.

    AtbildētDzēst
  6. man tāpat kā velvet mimosa :) bet pārsvarā tumšie toņi (zili, zaļi, lillā)

    AtbildētDzēst
  7. Anonīms12/3/13

    krāsa kā radītas man.
    jau ikdienā krāsojos diezgan dramatiski, bet uz pasākumiem un ballītēm - jo pamanāmāk, jo labāk. :D neona rozā, glitteri, tumšas krāsas, spīdumi. :]

    AtbildētDzēst

Blog Archive