Iemīlējusies līdz ausīm. #Maybelline

Sveikas <3

Vēlos informēt, ka esmu mazliet pamainījusi galvenās lapas izskatu, ceru, ka tas nevienam netraucē.

Bet šoreiz ne par to ir stāsts.
Kamēr man ir laiks, atrādīšu trīs burvīgu krāsu nagu lakas.
Končas<3
Tonis: 217
Kad skatos uz saviem nagiem, tā zaļā krāsa man atgādina ainu, ko pati nobildēju kādu laiku atpakaļ.
Manuprāt, perfekts salikums nagu lakai ar šo skatu. 
Ja man šai lakai būtu jādod nosaukums, nešauboties teiktu- Latvia. Jo nav jau noslēpums, ka Latvija mums ir zaļa, mums ir koki, zaļas pļavas... Un visā tajā slēpjas neaprakstāma burvība! <3
Tonis: 214
Bildē izskatās zilgana, bet dzīvē tā tomēr vairāk sliecas uz mint krāsu.
Pati biju domājusi, ka viņa neizskatās pēc mint lakas, taču es kļūdījos.  
Pēdējā no lakām tonī: 215
Tumšs lavandas tonis, no visām šīm trīs krāsām man vistuvākais.
Ārkārtīgi skaisti izskatās uz nagiem un kombinācijā ar dzeltenas krāsas aksesuāriem vai apģērbu.
Pietiek ar vienu kārtu, lai tā izskatītos pievilcīga.

Kopumā- nagu laks brīnišķīgas, toņi sevišķi piesaista uzmanību. Noturība līdz 3 dienām. (Ar 215 toni nostaigāju 5 dienas) Žūstamība- laba, ja laka nav klāta biezā, jo biezā kārtā, tad tā spēj nožūt pāris sekunžu laikā.
To cena virs Ls 1,00


Bonusiņš no manis jums



Kura no šīm trīs nagu lakām jums iepatikās vislabāk? 


Lai jauka Jums šī diena! 

xo, Santa




8 komentāri

  1. Anonīms28/6/13

    man viennozīmīgi mīļākais ir mints. tieši šobrīd uz nagiem. lai gan viss šis trio ir pasakains.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. man mint toņi vairāk patika pagājušo vasar. šovasar vairs tik ļoti nealkstu pēc tiem. :)

      Dzēst
  2. Lavanda...mmm, perfekts tonis. Arī sagribējās lillīgus nadziņus uztaisīt. :)

    AtbildētDzēst
  3. Lavanda...mmm, perfekts tonis. Arī sagribējās lillīgus nadziņus uztaisīt. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. piekrītu. :) arī man lavandas tonis ļooti patīk :)
      tad tik uz priekšu, meitēn. :))

      Dzēst
  4. 215 absolūts favorīts

    AtbildētDzēst
  5. ..lilla tonis loti loti skaists , it ka esmu tikai sarkana vai french piekriteja sev tomer redzot so dziiviigo lilla japamegina ..

    bilde ar negaisu un zalajiem kokiem ir vienkarsi neaprakstami skaista un harizmatiska , istais mirklis nokjerts !

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, lillā tonis izskatās pasakaini uz rokām, noteikti krāsa, kura varētu būtu jaunais klasiskais tonis:)

      paldies. :)

      Dzēst

Blog Archive