Atskats uz 2013. gadu

Sveikas <3

Vēl viens gads ir pagājis... Šis ir bijis ļoti emocijām bagāts gads, esmu smējusies vēderu turēdama, esmu lējusi krokodila asaras, man ir daudz sāpējis... Būtībā, šis gads bijis ar kritumiem un kāpumiem.

 Pa šo gadu es esmu ieguvusi jaunus draugus, ar ko kopā dalīties priekā, esmu darījusi lietas, ko nekad agrāk nebiju darījusi, piemēram, rāpusies mākslīgajā klinti, divas dienas pavadījusi uz riteņa, paskatīdama savu novadu, piedalījusies Dziesmu un Deju svētkos, pirmo gadu kā dejotāja... Es esmu mainījusi savu izskatu, nogriezdama lielāko daļu savu matu, kas man bija liels pārdzīvojums un liela uzdrīkstēšanās. (Kādu dienu parādīšu savu nogriezto ļipiņu).
Jau laižos lejā. #2013gadasavsara
Pa šo gadu es esmu daudz ko sapratusi savā dzīvē- kas es gribu būt, uz ko man ir jātiecas... un es jūtu, ka ar katru gadu es piekļūstu ar vien tuvāk un tuvāk saviem nospraustajiem mērķiem, par ko man ir liels prieks. 
Protams, dzīvē gadās visādi un lietas ne vienmēr notiek tā, kā tu tās esi iedomājies- ir jācīnās, jo nekas dzīvē mums netiek pasniegts uz paplātes. Vārdi "Ir jācīnās" ir mana 2013. gada visbiežāk sev teiktā frāze.
 
Mums dzīve ir dotas simtiem iespēju, ir jāmāk tikai tās izmantot un gūt no tām labumu.
Ir jādara lietas, kuras tev patīk un dara tevi laimīgu, pretējā gadījumā tu nespēsi novērtēt to, kas tev tiek dots.
Darot lietas, kuras pašam nepatīk nedarīs tevi laimīgu, tās tikai tevi sabojās un liks tev justies arvien sliktāk. 
Tāpēc tiecies pēc tā, ko patiesi mīli darīt. 
Es sev un jums novēlu vairāk dzīvē teikt vārdu- JĀ! Un izbaudīt dzīvi pilnībā, mesties ik vienā piedzīvojumā, kuru tev piedāvā!  Jo neviens mums nespēs atdot atpakaļ to laiku, tās stundas un minūtes, kuras mēs pavadām nelietderīgi sēžot mājās pie Tv...
Wild New Year make-up.

Nē, nēe. Es šādā izskatā Jauno gadu nesagaidīšu. Lai gan- kāpēc gan ne?!  New Year is all about glitters, gold and silver...! 

Lai jaunais gads nāk ar košām krāsām, dzīvesprieku, sirsnību, trakām idejām. Esiet pozitīvi, vienmēr uz dzīvi skatāties no gaišās puses, negatīvais dzīvi neizdaiļo.
Lai 2014. gads nāk ar skaļu un krāšņu blīkšķi! :)


Laimīgu jauno gadu! 




xo, Santa

6 komentāri

  1. Skaisti! Arī tev laimīgu jauno gadu! :)

    AtbildētDzēst
  2. Santiņ, Laimīgu Jauno gadu!! :*
    Dzīve ir skaista un mums šis laiks ir pats labākais! Man prieks, ka zini savu ceļu un cīnies pret visām barjerām kas stājas priekšā! Es zinu, ka ar tavu apņēmību tev izdosies viss un man būs liels prieks sekot taviem sasniegumiem līdzi arī turpmāk! :*

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Skaisti vārdi, milzum liels Tev paldies par to. :)
      Kissess

      Dzēst
  3. Laimīgu, veiksmīgu un neaizmirstamu Jauno! :) ceru, ka janvārī sanāks man tevi uzpucēt? :) ja vēl atceries par ko ir runa :))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Mīļš paldies. blsuh Arī tev es novēlu neaizmirstamu, piedzīvojumiem bagātu Jauno gadu.
      Ak, jā, es jau pavisam biju piemirsusi. :)

      Dzēst

Blog Archive