Weekly Obsessions |6

Sveikas. <3

Mitrās salvetes
Manuprāt, tas ir "must have" produkts katras sievietes somiņā. Man mitrās salvetes mētājas virsu, vieta paka pie darba galda, otra ikdienas somā, trešā vēl kaut kur pa grīdu... Notīru ar tām netīrās rokas, ja nav iespēja nomazgāt, noņemu kosmētiku. Ja neesmu uzlikusi kosmētikas, tad vienkārši atsvaidzinu seju, notīru netīrumus no kurpēm un citām virsmām, ja tas nepieciešams.
Tagad, kad laiks ārā sāk kļūt īpaši silts, tas ir ļoti labs veids, kā sevi mazliet atsvaidzināt, ja sēdi piesmakušā sabiedriskajā transportā.

Indijas rieksti
Ojj, bez tiem es nevaru, ik reizi kad Rimi redzu šiem riekstiem atlaidi, ķeru ciet! Otri mīļākie rieksti aiz pistācijām. Tas ir mans našķis, kad gribas kaut ko garšīgu.

Outfit
Vakardien devāmies ciemos uz 50 gadu jubilejas svinībām. Visu nedēļu biju uz nažiem- ko lai velku?! Meklēju kleitas, blūzes, svārkus, apavus... nekādi nevarēju atrast īsto kombināciju. Izbraukšanas dienā (sestdienā) beidzot atradu to, kas pašai ļoti iepatikās.
Es nekad neesmu bijusi modes dāma, taču laikam ejot, mana stila izjūta, manuprāt, kļūst arvien labāka un labāka.

Un pēdējā apsēstība ir šis precētais pāris.
Nepalaižu garām nevienu "Omg! We bought a house" sēriju.  Lielisks pāris, kopā rada neiedomājami skaistu interjeram mājai. Man ir kur smelties idejas.

Kur tu smelties savas idejas outfit'am, interjeram, make- up'am? 



Lai saulaina, karsta un interesanta nākamā nedēļā! 

xo, Santa 

4 komentāri

  1. Man ļoti patīk tavs outfits ;) kurpes dikti smukas ;)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Liels paldies. :)
      ...Kurpītes aizņēmos no māsas.

      Dzēst
    2. Anonīms18/5/14

      Tiešām izdevusies kombinācija :) Bija vērts visu nedēļu pasvīst :D

      Dzēst
  2. Ļoti skaisti ;) ārkārtīgi patīk un tas krekliņš :)) mmmm

    AtbildētDzēst

Blog Archive