Atsauksme: Schwarzkopf Gliss Kur "Million gloss" line


Sveikas <3


Paldies Schwarzkopf parstāvjiem Latvijā par iespēju izmēģināt Gliss Kur Million Gloss līnijas produktus. 
Te būs, pāris teikumos un pavisam īsti,  mans personīgais viedoklis par tiem.
Būtībā šī līnija balstās uz to, lai palīdzētu matiem tikt pie veselīga spīduma un mirdzuma.
 Katrā no mazgāšanas reizēm, matiņš tiek apskauts ar spogulim līdzīgu kārtiņu, kas tad rada veselīgu un mirdzošu matu efektu.

Šampūns 
Diemžēl novērtējums no manis ir zem piecām ballēm. Šampūns labi puto un smaržo, kas arī ir blaugznu veidošanās pamatā. Manai jutīgajai galvas ādai, galīgi nepatika. 

Cena: 3,12 eiro
Šampūns 1/10

Kondicionieris un 10 Dienu mirdzuma matu maska
Neesmu stāvā sajūsmā, bet ar šie diviem produktiem  esmu mierā. Varu teikt, ka tie patiesi atvieglo matu ķemmēšanu, ķemme caur matiem burtiski izslīd neaizķeroties. Abiem salīdzinoši vienāda konsistence, gaidīju, ka maska būs daudz biezāka nekā kondicionieris.
Šobrīd, eksperimentu nolūkos,  man ir mazliet gaišāki matu gali. Ieliekot kondicionieri un 10 dienu mirdzuma masku, tie atspīd zeltainā mirdzumā, kas rada ļoti interesantu un glamūrīgu koptēlu.

Cena: Kondicionieris: 3,12 eiro; 10 Dienu mirdzuma matu maska: 5,68 eiro
10 dienu mirdzuma matu maska 8/10
Kondicionieris 6/10
Manā skatījumā "10 Dienu mirdzuma matu maska" ir šīs kolekcijas labākais produkts, ko arī ieteiktu pamēģināt, it īpaši tām meitenēm kurām pinkojās matu gali, kā man.

Gribētos teikt, ka īsumā tas arī viss. Ja rodas kādi jautājumi, par to ko neesmu iekļāvusi rakstā, droši jautājiet. 


 Ar kādiem līdzekļiem tu liec saviem matiem zaigot vasaras saulītē? 


xo, Santa












5 komentāri

  1. Man šīs sērijas maska ļoti patīk, bet šampūnam tieši tā pati problēma - nenormāli parādījās blaugznas :(

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. jā, kaut kas no sastāvā esošajām vielām nepatīk galvas ādai... tagad jāmeklē šampūns, kas šo lietu labotu. :/

      Dzēst
  2. Anonīms18/6/14

    Mirdzuma maska ir arī mans favorīts :) ļooti patīk smarža :)

    AtbildētDzēst
  3. iepakojums ar super skaists... es gan esmu cītīgā procesā, lai tiktu vaļā no visa uzkrātā matiem :) tad jau redzēs kur stiepsies mana roka, kad kaut ko vajadzēs iegādāt ;)

    AtbildētDzēst

Blog Archive