L'Oreal PARIS "Pure Reds" |Review

Ekskluzīvi!!!
"Iedvesmojoties no L’oreal Paris prasmes sajust Jūsu slēptākās vēlmes. Ekskluzīvā matētu sarkano toņu kolekcija „Pure reds” no Color Riche sastāv no pustoņiem, lai izceltu katras sievietes skaistumu. Sarkanā krāsa- tikpat unikāla kā Tu. 
Nepārspējami maigs, intensīvs samtainums, pateicoties samta lodītēm + dabiskiem pigmentiem + žožobas eļļai, kas ļauj atklāt visintensīvākos sarkanos toņus."

/L'Oreal PARIS

L'Oreal PARIS Produktu prezentācija kā vienmēr mani pārsteidz! 
Ko vēl vairāk sievietei vajag, kā vienu perfektu, piesātināta toņa sarkanu lūpu krāsu un pieskaņotu nagu laku?!  Manuprāt, šāds komplekts, kurš sastāv no vienas nagu lakas un lūpu krāsas, ir ļoti laba dāvaniņa mammai, māsai vai draudzenei.

Ieraugot šo fotogrāfiju ar Evu Longoriju, Blake un citām apburošām sievietēm, es biju sajūsmā. Attēls izstaro sievišķību, grāciju, spēku, dažādību, individuālu personību... Tāda sajūta, ka šīm sievietēm nemaz vīrieti pie sāniem nevajag!   

Kolekcija bagātināta ar četru toņu lūpu krāsām un četru toņu nagu nagu lakām. 
Lūpu krāsas iepakotas rudenim ļoti piemērotā apvalkā- plaisājušas ādas imitācijas "kažociņā".
Tās ļoti viegli klājās uz lūpām, taču precīzākam un elegantākam koptēlam iesaku vispirms uzlikt atbirstošas krāsas lūpu zīmuli un pašu lūpu krāsu uzklāt ar otiņu. 
Viegli matētu toņu lūpu krāsas ar lielisku noturību un labu pigmentāciju. 
Visām kā vienai klāt ir aromāts. Kāda teiktu, ka tās smaržo pēc vecām vecmāmiņu lūpu krāsām, es saku, ka tās smaržo pēc pārliecinātas sievietes. Mani šis aromāts pilnīgi netraucē, jo tas patiesi man atgādina drosmīgu, pieredzes bagātu un spēcīgu sievieti! 
No kreisās
Doutzen, JLo, Eva, Blake



Individuāli veidoti četri matētie sarkanie toņi:
P.s. - Nagu lakas klātas vienā kārtā! 


·         Ruby Rouge Dženifera
Rubīnsarkanas lūpas neaizmistamam iznācienam

 Brick Rouge Eva
Pilsētniciski šarmantas, ķieģelsarkanas lūpas

  Pur Rouge Blake
Izteikti sarkanas lūpas ikoniskam izskatam

·         Fire Rouge Doucena
Liesmojoši oranži sarkanas, izsmalcinātas lūpas 

Mani absolūti favorīti no šīs kolekcijas ir Blake nagu laka un J'Lo lūpu krāsa. <3




Kuri ir tavi favorīti (lūpu krāsa un nagu laka) no šīs kolekcijas?




xo, Santa





Man ļoti žēl, ka man nav tādu prasmju un kameras, lai spētu atrādīt patiesās un īstās krāsas.


15 comments

  1. Doutzen duetiņš ir tieši manā gaumē. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tāds "svaigs" duets. Tīrs, košs un dzidrs sarkanais ar oranžu piesitienu :)

      Dzēst
  2. Manējais ir J Lo duo, ļoti patīk! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Izskatīju tavu rakstu- tev šis duo arī dikti piestāv. :)

      Dzēst
  3. Evas duo ir manējais! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Alīn! Čauuu <3
      Skaists komplekts viennozīmīgi! Manas asociācijas- tāds patiess rudens tonis gan uz lūpam, gan nagiem. :)

      Dzēst
  4. Pur Rouge Blake ir to die for kombinācija :)

    AtbildētDzēst
  5. Oi, man laikam visi patīk, bet manam ādas tonis vismazāk piestāv tieši Doutzen :) Smuki izskatās :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, toņi visi ir superīgi. :) Liekas, ka visi vienādi, bet patiesībā, katrs ir pilnīgi atšķirīgs.

      Dzēst
  6. No nagu lakām visvairāk patīk JLo, bet no lūpu krāsām, laikam, Blake :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. heh, kā smieklīgi un interesanti ir sanācis- mani favorīti ir Blake nagu laka un J'Lo lūpu krāsa.

      Dzēst
  7. Tā, tagad nevaru izšķirties - JLo vai Eva lūpu krāsa... Abas tik līdzīgas izskatās.

    No nagu lakām patīk Blake, bet man jau ir dikti līdzīgs tonis, tāpēc izvēlos Evas :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Evas lūpu krāsai vairāk klāt ir brūnais pigments, bet JLo vairāk ogu pigments. :)

      Dzēst
  8. Wow izskatās pēc riktīgi foršas kolekcijas! Sarkanie toņi meikapā rudenī un ziemā ir mani favorīti! Tev lieliski piestāv! :)

    www.callmemaddie.com

    AtbildētDzēst

Blog Archive