The Original BeautyBlender vs Sintetic brushes |Make- up

 Šobrīd visi jau zin, kas ir Beautyblenderm, tāpēc detalizētā informācijā par to, kas tas ir neieslīgšu...
Tomēr, ja ir vēlme par to palasīt kaut ko sīkāk aplūko- BeautyByBloggers; Arta'splace


Intereses pēc veicu nelielu eksperimentu. Vienai sejas pusei pamatu veidoju tikai ar stintētiskajām otām, otru ar The Original BeautyBlender sūklīšiem.

Tonālā krēma klājums ar Sintētisko otu
Uz sejas labās puses, tonālā krēma un izgaismotāja uzklāšanai,izmantoju sintētisko saru otas. Šīs puses galvenā atšķirība, klājot tonālo krēmu:
1. Klājums bija daudz smagāks un pamanāmāks
2. Tonālais krēms vietās, kur āda bija sausāka saķērās un šīs vietas kļuva vēl izteiktākas
3. Tonālā krēma uzklāšana salīdzinājumā ar BeautyBlender likās daudz agresīvāka un ādu traumējošāka, jo vajadzēja krietni ilgāk izlīdzināt otas atstātos nospiedumus. (Lai gan šī nav no tām otām, kas atstātu īpaši svītrainu klājumu, taču nosacīta agresija ir jūtama, cenšoties izlīdzināt tonālo krēmu).

Tonālā krēma klājums ar The Original BeautyBlender
 Uz sejas kreisās puses izmantoju The Original Beautyblender. Šīs puses galvenās īpašības:
1. Tonālā krēma klājums viegls un gaisīgs. (Testam izmantoju Catrice NUDE Illusion tonālo krēmu, kas ir vidēja pārklājuma). Liekot to ar Beautyblender sedzamība tonālajam krēmam samazinājās, taču ādas izskatījās praktiski kā mana "dabīgā", tikai divas reizes labākā stāvoklī.
2. Ārkārtīgi viegli ir izstrādāt tonālo krēmu pa visu ādu. Smailai gals ļauj ātri un efektīgi apstrādāt arī deguna spārniņus un zonu ap acīm.
3. Nekādas liekas ādas staipīšanas. Ātri un viegli tiec pie vēlamā efekta, bez svītraina klājuma.
Mīnusi? Pēc pirmās mazgāšanas reizes sūklītim sāk mazgāties ārā krāsa un tas izskatīties kā jau krietni nolietojies. Iesaku būt ļoooti saudzīgai un pielūkot, lai sūklīti nesabojā ar nagiem, liekot tonālo krēmu vai to mazgājot .

Izgaismotāja klājums ar Sintētisko saru otu
Ar otiņu arī var panākt šādu pašu sedzošu un nevainojamu "Kim Kardashian West" inspired izgaismojošu efektu.
1.  Lietojot otiņu gribot, negribot sanāca mazliet vairāk traumēt ādu ap acīm, stumdot to turpu-šurpu, nevajadzīgi to staipot, mēģinot izlīdzināt izgaismotāju
2. Ērtāk un saudzīgāk šīnī gadījumā bija darboties ar Mini BeautyBlender. Lai gan iznākumi abām pusēm sanāca diezgan līdzīgi- šeit vairāk runa ir par to, kurš klājums bija saudzīgāks ādai ap acīm. (Noteikti ar The Original BeautyBlender Micro Mini)

Izgaismotāja klājums ar The Original BeautyBlender MicroMini
Micro Mini BeautyBlender izmantoju tikai zonai zem acīm. Mēģināju izpludināt arī sejas centrā ielikto izmaismojumu, taču beigās roka pasniedzās pēc lielā, oriģinālā BeautyBlender. Citu sejas zonu izgaismotāja izstrādāšanai, tomēr šis sūklītis liekas stipri par mazu.
1. Nekādas liekas berzēšanas un delikātās ādas staipīšanas
2. Ar spiedošām, punktveida kustībām, konsīleris ir lieliski izpludināts. Sedzamība laba, (jo nebiju žēlojusi izgaismotāju). he
Lai gan nekad neesmu bijusi sūklīšu piekritēja, tad šobrīd manas domas ir mazliet mainījušās. Esmu gatava dot arī iespēju vēlreiz sevi pierādīt parastajiem spondžiem/sūklīšiem. Saprotu, ka rezultāts varbūt nebūs tāds pats, bet es mēģināšu.

Vērtējums
The Original BeautyBlender- 10/10
(Gribēju balli ņemt nost par krāsas zaudēšanu un sava veida saudzīgo un uzmanīgo lietošanu, lai neieplēstu sūklīti. Taču pieliku balli atpakaļ, jo ar šo BeautyBlender var arī ļoti veiksmīgi skulpturēt seju un nav nepieciešams iegādāties papildus Micro Mini blender'us. Šis būs daudz universālāks, lietderīgāks un praktiskāks pirkums).

The Originam BeautyBlender Mirco Mini- 8/10
(Manā skatījumā, no visiem piedāvātajiem variantiem, ko piedāvā veikt šis produkts (vaigu iekritumu, deguna, žokļa konturēšana, sejas centra izgaismošana) tas labs ir tikai izgaismotāja izstrādāšanai ādai ap acīm. Citām zonām, kā jau minēju, tas liekas par mazu, ērtāk konturēt un izgaismot seju ir ar standarta BeautyBlender.


Kādas ir tavas attiecības ar sūklīšiem/spondžiem? Kādai tonālā krēma uzklāšanas metodei tu dod priekšroku? Varbūt arī tev ir savs viedoklis par šiem BeautyBlender sūklīšiem un to lietderīgumu?



Šodien māte daba mūs lutina ar kolosāliem laika apstākļiem!
Lai izdevusies visiem diena!
Santa

13 comments

  1. Interesanti, paldies par uzskatamu salidzinajumu! pedeja laika arvien vairak ieintrige beautyblender, bet ta ari vel neesmu sanemusies iegadat. laikam esmu mazliet skeptiska, vai vins tiesam bus tik amazing un tik loti labaks par RT miracle complexion sponge, kas ir mana ipasuma. tomer jasaka - skidrie un kremveida tonalie lidzekli man vislabak klajas ar pirkstiem. laikam ari tapec beautyblender pirkums tiek atlikts un atlikts :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Prieks, ka noderēja. :)
      Vajag, vajag pamēģināt, domāju, ka nevajadzēs vilties. Ja negribas pirkt pa pilnu summiņu, (ja nav kur steigties) tad pagaidi kādu labu akciju un tad gan ķer ciet. :)
      *Būs man ar jāpamēģina RT spondžs (esmu dzirdējusi, ka nav tik labs kā BeautyBlender, bet lietot var) :)

      Dzēst
  2. Viennozīmīgi Beauty blender, tikko divus iemetu tukšās taras maisiņā... Atuveni 9 mēn intensīvas lietošanas.. Un nu jau 2 ir vietā. Otas izmantoju, kad vaig ļoti perfektu sejas maskēšanu. Tie Micro gan manī izraisa smieklus, jo, manuprāt, ir ļoti neparocīgi. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Arī zem acīm neatradi tos parocīgus? :) (Tiesa gan es ar tiem mazajiem Mini sūklīšiem tik uz sevis esmu mēģinājusi izstrādāt konsīleri).

      Dzēst
  3. Vienmēr esmu klājusi ar pirkstiem. nav tā, ka ar sūklīti tonālā patēriņš dubultojas?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Un nekāda vaina, pareizi? Ērta uzklāšana, izpludināšana un nav jātērē laiks otu mazgāšanai. he :)

      Jā, tonālā krēma patēriņš dubultojas tad, ja sūklītis ir sauss.(Tad tas arī uzsūc visu tonālā krēma mitrumu sevī). Taču, ja tas ir samitrināts, lielu atšķirību, klājot tonālo krēmu ar otiņu vai sūklīti, nemanu. :) Varbūt kaut ko uzsūc, bet ne jūtami vairāk.

      Dzēst
  4. Te jau atkal gribās teikt, ļoti atšķiras vai krāso sevi vai citus, ja strādāju ar citiem par uzklāšanu ar rokām vispār negribas domāt( kaut arī nav tā ka baigi bieži, jo kaut esmu mācījusies vienalga to daru ka hobiju), kaut zinu, ka ir meitenes, kas tā dara, tad viennozīmīgi otas vai RT sūtklis, sev ērtāk uzklāt ar rokām vai kabuki tipa otu ( man taukaina āda). Protams, sausai ādai būtu jāizvēlas sūklītis - lai netraumētu ādu, tas pats arī sakairinātai ādai..

    p.s Bet bildītes tev sanākušas foršas un salīdzinājums labs :)

    AtbildētDzēst
  5. Anonīms4/7/15

    Paldies par salīdzinājumu! Ikdienā lietoju MAC Face&Body, kas itkā skaitās par šķidru sūkļiem, taču reizēm, kad ādai 'sliktās dienas' prasās sūklis. Piesūcināts ar ūdeni tas arī nedaudz mitrina ādu :) Sāku ar BB pakaļdarinājuma izmēģināšanu, taču tad salasījos un saskatījos, ka RT sūklis esot sīvākais konkurents un par BB jūsmo, lai attaisnotu izmesto naudu.. Ļoooooti gribētos kādu mūsu blogeru viedokli :)

    AtbildētDzēst
  6. Man sūklis burtiski apēd tonālo - gan sauss, gan mitrs. Bet efekts ir ok.

    AtbildētDzēst
  7. Es lielākoties izmantoju sūkli, vai arī pirkstus. Otas daudz retāk. Grūti pat pateikt, kurš variants patīk labāk, jo tas laikam atkarīgs no konkrētā tonālā krēma.

    AtbildētDzēst
  8. Anonīms5/7/15

    Hehe, tātad, ja tonālais ir apnicis un gribas ātrāk izlietot - ir risinājums :D

    Pati es vēl neesmu mēģinājusi šo brīnumu, mazliet jūtos atpalikusi no pārējās pasaules, bet zini, kaut kā nevelk. Man jau otas ir slinkums mazgāt tik bieži kā vajadzētu, kur nu vēl šo, kuru jāmazgā pēc katras lietošanas. :) Bet varbūt ir vērts pamēģināt? Švārstos.

    AtbildētDzēst
  9. Foršs salīdzinājums! Es līdz mini BB neesmu tikusi, un man tā arī liekas, ka laikam nav vērts. Man ir gan vairāku versiju RT sūkļi, gan arī Beauty Blender. Es vēl nevaru saprast, kas man kurā patīk labāk, atšķirība ir, bet es neteiktu, ka BB saliek vienos vārtos. RT sūkļus es lietoju jau salīdzinoši ilgi, bet BB tikai kādu mēnesi, man vēl jāpadomā. :)

    AtbildētDzēst
  10. Man mājas jau ir trešais BB sūklis, tomēr ilgāk lietojot saprotu, ka sajūsma noplok, tāpēc, ka viņam ir tik īss mūžs. Es viņu lietoju katru dienu un katru dienu arī mazgāju un tad tas kalpo perfekti vien kādus 3 mēnešus. Man psiholoģiski neieslēdzas doma, ka varētu mazgāt retāk.. protams, ilgāk saglabāsies, bet putekļi tik ātri tur taču salien iekšā.
    Raksts foršs un interesants, bet es saprotu, ka mini sūklīši man gan nav vajadzīgi. :)

    AtbildētDzēst

Blog Archive