"GEL POLISH" MĀJAS APSTĀKĻOS

Vienmēr ir paticis krāsot un kopt pašai savus nagus, taču uzturēt nagu laku perfektu bez lobīšanās ir grūti. Nav šaubu, ka nagus katru trešo/ceturto dienu krāsot/pārkrāsot ir laikietilpīgi, tāpēc pilnīgi saprotu meitenes, kuras izvēlas lietot gelišu vai kādu citu alternatīvu, kas sniedz ilgnoturīgu efektu.
Nujau arī es parastās nagu lakas esmu nomainījusi uz gēla lakām, vismaz uz kādu laiku noteikti. Gēla lakas tomēr ir tik forša padarīšana, vienu reizi uzklāj un staigā bez uztraukumiem līdz  pat trīs nedēļām. Es cienu nagu meistarus, bet dažkārt ir feini, ja pati vari piesēst un uztaisīt sev, varbūt māsai un mammai skaistus nadziņu... tāpat vien "Meiteņu vakara ietvaros". 

KĀ LIETOT "STUDIOS DIDIER"?
Pirmais solis ir
apvīlēt nagus un piešķirt tiem formu. Izmanto kutikulu mīkstinātāju. Kad kutkutikula  ir palikusi mīkstāka atbrīvo nagu no tās ar koka irbulīti. Ja proti darboties ar kutikulu šķērītēm, tad vari izmantot arī tās. (Kutikulu knaiblītes komplektā neietilpst). Piebildīšu, ka komplektā esošais kutikulu mīkstinātājs IR ĻOTI LABS! Labākais kutikulu mīkstinātājs, kuru esmu lietojusi mājas apstākļos neprofesionālai lietošanai. Kad esi tikusi vaļā no liekās kutikulas viegli nopulē naga virsu ar pulieri, tas padarīs naga virsmu matētu, atbrīvos to no dabīgā naga spīduma un palīdzēs lakai labāk pieķerties virsmai. Pēc naga pulēšanas lieto nagu attaukošanas līdzekli ar salvetītēm, kuras atrodas komplektā. Kad naga virsma ir sagatavota var ķerties klāt pie lakām: sākumā klāj bāzi. Kad bāze ir uzklāta ievieto rokas lampā un turi 30 sek., turpini procesu ar izvēlēto nagu lakas toni. Klāj gēla laku plānā kārtiņā, rūpīgi noklājot naga galu (30 sek. turi to lampā) un atkārto šo precesu vēl vienu reizi. Kad nagi noklāti ar bāzi un divām kārtām izvēlētā toņa gēlu, klāj virskārtu un nobeigumā rokas atstāj lampā uz 60sek.  *Visi rīki kurus pieminēju atrodas Studios Didier komplektā.

MANA PIEREDZE LIETOJOT "STUDIOS DIDIER" IESĀCĒJU KOMPLEKTU MĀJAS APSTĀKĻOS:
Tā kā biju jau pazīstama ar gēla lakām un nagu kopšanu, tad man šis proces nelikās nekas sarežģīts. Ķēros uzreiz klāt pie lietas, sāku sagatavot naga virsu un klāju gēlu. Nekur nebija nekādu aizķeršanos, liekā kutikula nonāca nost perfekti. Kā jau minēju, komplektā pievienotais kutikuli mīkstinātājs ir vienkārši pasakains! Vienīgais, ko izdarīju nepareizi ir uzklāju pārāk biezas un nelīdzenas gēla kārtas. Ceru, ka uz priekšdienām rezultāts būs arvien labāks un labāks.

KOPSAVILKUMS:
Atklāti- nebiju gaidījusi tik labus un profesionālus rezultātus. Iepriekš biju lietojusi "Essence" gēla laku komplektu, kas domāts priekš iesācējiem... šos divus pilnīgi dažādos rezultātus pat salīdzināt nevar.  Esmu tiešām patīkami pārsteigta par rezultātiem. Noteikti vēlos izmēģināt arī kādas citas krāsas ko piedāvā "STUDIOS DIDIER". Gēls turas labi, ja iepriekš naga virsma ir perfekti sagatavota un gēla kārtas ir rūpīgi nosegušas naga galu, neatstājot brīvu vietu. Tā, ka mani nagi ataug ļoti ātri, jau otrās nedēļas laikā prasās klāt jaunu kārtu, jo brīvais nags jau paaudzies ir krietnu gabalu, radot acīm redzamu un uzkrītošu spraugu starp kutikulu gēla laku.
Labākais ir tas, ka šāds komplekts ir pieejams ikvienam- tas ir nopērkams veikalos Drogas. Vēl viens pluss ir komplektā esošā lampa. Manuprāt, tā ir kvalitatīva un derēs ilgam laika.

Vai tev ir bijusi kāda pieredze ar mājās lietojamajiem gēla laku komplektiem?
Kam tu uztici savas rokas un nagus? Vai tu esi klasiskās nagu lakas piekritēja vai tomēr gēla, geliša piekritēja?

Lai piedzīvojumiem bagāta jaunā nedēļa,
Santa



2 komentāri

  1. Ļooti smuks tonis! Es 3 nedēļas uz kāju nagiem nonēsāju laku. Ļoti apmierināta :))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Lai gan esmu "nude" un gaiši rozā toņu fane arī man šis tonis likās laba pārmaiņa jau ierastajam. :))
      Yeyy! Es arī esmu apmierināta ar šo komplektu un labo kvalitāti.

      Dzēst

Blog Archive