Jaunumi no Essence: Multi action mascara

čaviņazzs. <3

Šodien pastāstīšu Jums par divām jaunām skropstu tušām no Essence. 
Viena no tām, gaiši tirkīza zilā, ir ūdens noturīga (waterproof) un otra ir parasta skropstu tuša (blackest black), kas sniedz īpaši melnu iznākumu. 
Lūk abas skaistules.
Uzreiz varu pateikt, ka man patika ūdens noturīgās tušas birstīte labāk, nekā parastajai tušai. Tā daudz labāk sagāja kopā ar skropstām, nekur neķērās un nesalipa, tāpēc skropstas gala rezultātā izskatījās daudz, daudz labāk, salīdzinājumā ar otru skropstu tušu.
Lūk birstītes. Pa kreisi ūdens noturīgās tušas birstīte, pa labi blackest black tušas birstīte. 
Šeit ļoti labi var arī redzēt atšķirības. Ūdens noturīgajai birstītei sariņi ir vairāk atstatus viens no otra un ne tik biezi un saraini, kā tas ir otrai tušai.  Parastajai tušas birstītei sariņi ir daudz biežēki, saraināki, tā pati par sevi ir daudz resnāka un apjomīgāka.
Kā jau teicu, mani vairāk piesaistīja ūdens noturīgās tušas birstīte.

Šīm skropstu tušām ir laba noturība, man viņas nebirst. Pieļauju domu, ka tās varētu smērēt, ja tiktu uzliktas uz apakšējām skropstām. Abām ļoti laba pigmentācija, labi klājas (ūdens noturīgā labāk). Ja kādai interesē tušas smarža, tad, manuprāt, aromāts ir tāds pats kā visām. Nemācēšu tik izskaidrot kāds, bet vairums tušas, kas man ir bijušas smaržo vienādi.
Abas tušas ir skropstu apjomu palielinošas + pagarina un atloka.
Atvainojos par uzacīm. Nebiju ar tām kādu laiku  neko darījusi. :/ 

Tušas klātas divās kārtās. Pa labi no Jums ir ūdens noturīgā tuša, pa kreisi no jums parastā tuša.
(Pēdējā bilde sanākusi mazliet miglaina) 


Kura tuša no šīm abām jūs vairāk uzrunāja? 
Waterproof vai Blackest Black? 



xo, Santa

5 komentāri

  1. Anonīms19/9/12

    Vai šīs tušas dod to dabīgo no make-up look, vai man tikai tā izskatās?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. uz manām mazajām skropstām tās izskatās dabiski. Domāju, ka meitenēm kurām ir garākas un kuplākas skropstas arī varētu izskatīties pietiekami dabiski. Ceru, ka pareizi sapratu tavu domu. :)

      Dzēst
  2. Man arī vairāk patika ūdens noturīgās birstīte, bet uz acīm pati tuša man nepatika. Vakarā baigā ķēpa ar noņemšanu. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man nebija nekādu problēmu ar tušas noņemšanu. :) Bet nu tas droši vien kāds kuram noņēmējs. :)

      Dzēst
  3. Anonīms19/9/12

    Cavinazzz smukazzz skopstinazz!! Ah besi,raksti normali!

    AtbildētDzēst

Blog Archive