Maybelline Color SHOCK skropstu tuša

Sveikas <3
Esat gatavas, kaut kam mazliet košākam un netradicionālam? 
ta tada tāāaa- Tā ir spilgti zilas krāsas skropstu tuša- shock!
Jup, tāda nu viņa ir. Es galīgi neaizdomājos par to, ka tā būs zila. Pēc konteinerīša nospriedu- o, tāda man jau bija ļoooti, ļooti sen un man patika. Sapratu, ka nekas īpašs nebūs, jo jau biju pazīstama ar šo tušu.
Bet tiklīdz atskrūvēju to vaļā ķēru nelielu shock un pat noteicu wouu.
Ņēmu tušu rokās un klāju uz acīm.
Piedodiet par tik daudz bildēm no visām šīs tušas pusēm. Bet man bija tik liels prieks un sajūsma, ka nespēju vien beigt knipsēt bildes.
Man pēkšņi radās milzu iedvesma, ķēros klāt pie spilgto toņu acu ēnām un sāku izpaust savu iedvesmu uz acu plakstiņiem. 
Šodien man pat negribas runāt par to, cik kuplas vai garas skropstas izskatās, vai arī par ko citu.
Vienīgais par ko spēju priecāties ir krāsas... <3 ahh
Uztaisīju arī pāris wild bildes, jo kā jau teicu- man radās tāda iedvesma, nezināju, kur vēl izlikt savu enerģiju. he
bumm
Es vispār neesmu krāsu ziņā ļoti ekstrēma, vienmēr esmu pieturējusies pie tradicionālā un piezemētā... bet pie velna! ir jaunība, nost ar drūmajām krāsām. Pasakiet, kad vēl es varēšu iziet ielās ar zaļi dzelteniem plakstiņiem un zilu skropstu tušu?! 

Nobeigumā- Raksta iespaidā izdomāju arī nosaukumu acu grimam- "Starp debesīm un zemi".


Lai dzīvo jaunība! 




Super košu, aktīvu, dzivesprecīgu jums šo dienu.
xo, Santa



12 comments

  1. Anonīms18/6/13

    Patiešām - lai dzīvo jaunība!
    Tev ļoti piestāv šādas krāsas! Ne acu atraut! :)

    AtbildētDzēst
  2. Kā vienmēr, jūsmoju par bildēm, smuki. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. būtu vēl labāka kamera, būtu arī mazliet labāka kvalitāte. :)
      Paldies, Signe :)

      Dzēst
  3. Anonīms18/6/13

    Man zilās tušas kaut kā atgādina manu bērnību vai vismaz pirmos soļus kosmētikas lietošanā :D Un es neesmu veca, man ir tikai 21. Forši, ka viss jaunais ir labi aizmirsts vecais. ;) Tev piestāv, es pati nelietotu šādu tušu.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. tā ir, bija un būs par to teicienu- viss jaunais ir labi aizmirsts vecais :)
      Paldies. :) Protams, gaumes jautājums. :)

      Dzēst

Blog Archive