Mazie pirkumi

Sveikas <3


Tagad arī es zinu, kas ir Mildas tirdziņš! Pēc Zandas raksta izlasīšanas arī man bija vēlme apskatīt, kas tas ir par Angļu produkcijas veikaliņu. Veikals nav liels, bet šo to tur atrast var.
Piekļuve no stacijas šim tirdziņam ir briesmīga! brrr, tur tās ielas šķērsošana ir vienkārši BĪSTAMA! (ja zināt, kā tur nokļūt pēc iespējas drošāk- dodiet mani ziņu, jo vairāk riskēt es negribu.)

Veikaliņā iegādājos tikai Matu šampūnu un Rimmel lūpu krāsu.
Dzintars veikalā iegādājos divas lūpu krāsa. Jā, pēdējā laikā esmu mazliet "kritusi" uz tām.
Beautiful Brunette Extra moisturising Shampoo. Uz mani laikam nospēlēja tas uzraksts Hair Awards 2013! 
Tā, kā esmu tīra brunete, nekas cits neatlika kā ņemt ciet! Šampūns paredzēts, lai  pastiprinātu krāsotu vai dabīgu matu toni. Redzēsim, kā mati uzlabosies pēc šī šampūna lietošanas.
Otrs produkts no šī veikaliņa bija Rimmel lūpu krāsa 004 INDULGENCE. Superīgs tonis, tiesa gan mazliet neatbilstošs sezonai- bet kāpēc gan nenopirkt?! Tikai 1.50 Ls
Pēdējie divi produkti ir no Dzintars veikala.
Parastais lūpu balzāms, kuru lietoju un lietošu. Lietoju viņu jau ļoti sen, atceros, ka mamma vienmēr uz bērnu dārzu deva līdzi šo lūpu balzāmu. Šis varētu būt mans AWARD produkts- 1998-2013.
Lux KREDO Lūpu krāsa T44. Rudenīgs tonis, kaut kas starp brūno un karmīnsarkano. Iepatikās tiklīdz tam uzmetu aci. <3



Uz kādiem produktiem Tu šo rudens esi kritusi?

xo, Santa

10 comments

  1. he he, es arī vakar biju ievērtēt. un arī pateicoties Zandas ierakstam :) par drošību runājot, vai nu jāpagaida lielāks cilvēku bariņš (pēc principa, lai kādu citu notriec pirmo) vai arī jāiet līkums ap mājām, bet toties šķērsojot ielas pie luksoforiem.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. iegādājies arī kaut ko? :)
      mjamm, tur būtu kaut kas cits jāpadomā, jo piekļūšana nav no tām ērtākajām.

      Dzēst
    2. mhm, iegādājos, bet tikai Listerīnu :) tādu versiju, kuras citos veikalos nav. tā kā soma jau bija pilna ar kosmētiku, veselais saprāts atrunāja iet pētīt plauktus, lai gan interese, protams, ir :)
      arī biju Dzintara veikaliņā iekš Origo un mazliet iesmīnēju par konsultantes attieksmi. tā kā šoreiz pirku lētās lūpu krāsas pēc pasūtījuma, tad manu garāmejošo interesi par dārgākajām sērijām konsultante ignorēja. nu ko, sveiciens personāla daļai par profesionālu attieksmi pret klientu :DD

      Dzēst
  2. Tas Dzintars lūpu krāsas tonis izskatās burvīgs!! Ja nedaudz iepakojums būtu citāds, tad šīm lūpu krāsām vispār cenas nebūs.. ;)
    Un, meitenes, nepārdzīvojiet, es katru dienu eju uz turieni, jo tur pienāk mans sabiedriskais transports ar kuru varu nokļūt mājās..
    Kaut kā jau katru dienu līdz turienei tieku, bet, protams, tur jābūt ir lielai vērībai

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jēziņ, sargi sevi, jo tās ielas šķērsošana patiesi ir briesmīga! Mani tagad attur tā satiksme iet uz to veikalu.

      Dzēst
  3. Gaidīšu atsauksmi par Rimmel lūpeni :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. ielikšu sarakstā, uz Janvāri varbūt sagaidīsim rakstu par Rimmel lūpu krāsu. :)

      Dzēst
  4. Atbildes
    1. Tiešām? :) Es pat vēl neesmu mēģinājusi :)

      Dzēst
    2. Man ļoti patika. Iegādājos gan šampūnu, gan kondicionieri, pēc tam gāju pakaļ vēl. Labs šampūns un kondicioniers par ļoti pieņemamu cenu. Šī varētu būt laba alternatīva John Frieda šampūniem. :)

      Dzēst

Blog Archive