Ziemassvētku raksts Nr 3- Christmas Wish List

Sveikas <3

Arī man ir savs neliels wish list izveidots priekš šiem Ziemassvētkiem.
Zinu, ka man neviens nepirks šādas dāvanas, taču man vienmēr ir paticis uzrakstīt vai uzzīmēt savu vēlmju sarakstu, lai es pēc savām vēlmēm tiektos. Un ticiet vai nē- tas ar laiku piepildās,vēlamās lietas pašas atnāk pie tevis.

Wish List

Wish List by santa-kudrenicka featuring mineral makeup

Manas vēlmes nākotnē no tehniskām lietām ir iegādāties Canon EOS 5D Mark III un Samsung Galaxy vai IPhone.
No Beauty lietām- Inglot acu ēnu palete un Real Techniques otu komplekts. <3


1 komentārs

  1. Jauks sarakstiņš :)
    Foto kamera arī man ir viena no nepieciešamajām un vēlamajām lietām. Pastāsti, kapēc tev ir tieši šāda kameras izvēle? :))

    AtbildētDzēst

Blog Archive