Maybelline Stripped NUDES jaunā nagu laks kolekcija

Sveikas <3

Man ir sajūta, ka esmu atpalikusi no šīs pasaules, jo ierodos šeit tikai pa nedēļas nogalēm. Skumji, jo nevaru izsekot līdzi visām aktualitātēm, kas notiek pa nedēļas vidu citos meiteņu blogos.

Šodien par nagu lakām no Maybelline Strupper Nudes kolekcijas.
No kreisās: 230, 227, 225
Teikšu uzreiz, ka no pirmā skata man ne īpaši iepatikās 227 tonis. Nepatīk, kā tas liek izskatīties maniem nagiem un rokām kopumā. It īpaši nepievilcīgi izskatās, kad tie bija īsāki, kur naga brīvā daļiņa bija tikai kādu milimetru gara. Šis tonis noteikti  neglaimos jūsu rokām, ja tās būs sausas, apsārtušas u.tml. Jo tonis ir patiesi specifisks un ne visiem ādas toņiem tas piestāvēs, tāpēc esiet uzmanīgas.

Ja rokas un nagi ir sakoptai, un roku āda ir veselīga, tad dodiet šai nagu lakai iespēju, jo tā izskatās patiesi neuzkrītoši, piezemēti un vienkārši. Salikumā ar 230 laku vari iegūt mazliet glamūrīgāku ikdienas nagu izskatu.
Nagu laka 225 (pirmā no kreisās)
Ziloņkaula tonis, ne īsti balts, nedz arī pelēks. (Bildē krāsas mazliet melo) 
Es parasti esmu par glitteriem, zeltu, spīdumiem un loģiski varētu noprast, ka šīs kolekcijas, manai mīļākajai nagu lakai vajadzētu būt 230. Bet ziniet- man ļooti iepatikās tieši 225 laka, nevis zelta spīdīgā laka. 
225 laka ir vieglā un gaišā tonī, taču kaut kas īpaši man viņā piesaista.
Noturība: 2-3 dienas, protams, atkarīgs arī no tava dzīves veida, vai ikdienā strādā ar papīriem/ ķīmiju...  kur visu laiku tavas rokas un nagi pakļauti riskam, vari arī tu vienkārši sēdi mājās, skatīdamās TV un nedarot neko. Tā kā tas vienmēr ir, bija un būs viens no galvenajiem faktoriem, kas ietekmē tavu nagu lakas stāvokli un noturību, kā arī pašu roku ādu.

Kuru no nagu lakām Jūs esat atradušas savu kā ideālo NUDE toni?


xo, Santa

*Šis ir sponsorēts reklāmas raksts,protams, nemainīgs paliek- viedoklis ir, bija un būs manis pašas. 


6 komentāri

  1. mans favorīts 227 ;) bet protams neatsaku arī spīguļiem ;)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. spīguļi nekad nevar būt par daudz, piekritīsi?! :)

      Dzēst
  2. Ja pavasarī ideālais nude man bija vairāk uz rozā un oranžo toni, tad šobrīd ļoti patīk pelākās nokrāsas nude. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. arī man iepatikās tieši ar pelēku nokrāsu... tā kāda tendence šosezon, vai kas cits?! hi :)

      Dzēst
  3. Man arii visvairaak iepatikaas tieshi 225 :) Zeltam ar nav ne vainas, bet ar tiem man nekad nav iisti izveidojushaas labas attiecibas lidz galam :)

    AtbildētDzēst
  4. Anonīms25/1/14

    Man vel nav izdevies atrast savu nude :) Šīs jaukas, bet nekas jauns un oriģināls. Kā ar jaunajām lūpenēm?

    AtbildētDzēst

Blog Archive