Sublime Body balm by L'oreal PARIS

Sveikas, daiļavas! <3

Es jūtu, ka straujiem soļiem tuvojas vasara un tas nozīmē tikai vienu- pastiprinātas rūpes par savu ķermeņi.

Šodien stādu jums priekšā lielisku ķermeņa balzāmu, kas padarīs tavu ādu īpaši samtainu, gludu un patīkamu.
Šī ir neatņemama mana vakara rutīnas sastāvdaļa, pēc dušas un pirms došanās gulēt, šis ir tas līdzeklis ar kuru iesmērējos.
Tas saglabā manu ādu īpaši maigu, padara to elastīgu un intensīvi pabarotu.
Šobrīd man patīk iepakojums, taču zinu, ka ar laiku tas sāks nepatikt, jo kad produkts ies uz beigām man būs grūti to dabūt ārā ar saviem īsajiem pirkties. Iepakojums ir šaurs un salīdzinoši garš. Nav tipisks konteineris priekš ķermeņa krēma.
Dodu 8/10 par iepakojumu. Tikai tāpēc, ka vēlāk radīsies problēmas ar produkta "ārā dabūšanu". he
Balzāms ir bagātināts ar dažādām eļļiņām: Koriandra, Ecchium, upeņu kauliņu un aprikožēm. Šīs eļļas arī piedod īpaši juteklisku aromātu, tik maigu un mierīgu...Tādu, kas tevi sagatavo jaunai dienai vai patīkamam vakaram.
Lietoju kā traka un es gribu sev tāda aromāta smaržas. <3
Balzāmam ir īpatnēja tekstūra, diemžēl nemācēšu to aprakstīt, bet man šī tekstūra neliekas parasta, kā visiem krēmiem vai ķermeņa sviestiem.
Balzāms ātri un bez taukainas virskārtas iesūcas ādā. 
 Nevaru nepiekrist vārdiem: "Vienkārši izsmalcināti".
Vārds- izsmalcināti, arī ir galvenais atslēgasvārds, kas raksturo šo produktu!


Paldies L'oreal pārstāvjiem Latvijā par iespēju izmēģināt produktu. :)



Ar ko tu baro savu ādu?


xo, Santa

Nav komentāru

Blog Archive