NIVEA Protect & Care antiperspirants |WOMStar.lv


Šī ir mana pirmā pieredze sadarbojoties ar WomStar.lv Vēl īsti nepateikšu vai turpināšu pieteikties produktu testēšanai, taču šī noteikti ir lieliska iespēja arī Tev testēt un kļūt par informācijas vēstnesi. Es pieteicos testēt NIVEA Protect & Care antipersperantus. Te arī būs mana atsauksme par produktiem.


AIZSARDZĪBA- Teikšu godīgi, ka spēcīgāku aizsarību pamanīju tieši izsmidzināmajam antipersperantam nevis rullītim. Šo faktu esmu pamanījusi gandrīz visiem antipersperantiem. Manuprāt,  izsmidzināmie dezodoranti daudz ilgāk spēj aizsargāt no nepatīkama aromāta nekā rullīši. Ir sajūta, ka aerosolu dezodoranti to mitrumu vienkārši izsūc un absorbē kā salvete, tur pretim krēmveida rullīši vienkārši sajaucas kopā ar dabiski radīto mitrumu, neradot to izteikto 48 stundu aizsardzību. Tāpēc vērtējumi par aizsardzību manā skatījumā ir šādi:
 Izsmidzināmajam atipersperantam dodu 9/10, bet rullītim tikai 4/10.

RŪPES PAR ĀDU- tā vien liekas, ka jau vairāk nekā 100 gadus pazīstamais NIVEA Care aromāts vien rūpējas par ādu. Tas ir tik maigs, patīkam un nomierinošs. Aromāts ir izteikti tāds pats kā NIVEA Care sejas krēmam. Aromāts patīk, tas personīgi man atsauc nostaļģiskas atmiņas.
Kas man likās interesanti ir šī aromāta notis. Sākuma nots ir citrons un bergamotes apvienojums, kas sniedz svaiguma sajūtu. Sirds nots ir ziedu kombinācija no jasmīna, neļķes, ilang–ilang un rozes, pamata nots ir maigs muskusa un sandalkoka samtaino nošu apvienojums.
Vai tev ir gadījies noskūties un uzreiz pēc pāris minūtēm lietot antiperperantu? Man tā gadījās... Zinu, ka šis nav ideālākais variants, kad lietot šos porduktus, bet dažkārt tā notiek un no tā nevar izvierīties. Viss kas man šinī sakarā būtu sakāms ir tas, ka bija jūtama neliela svilinoša sajūta padusēs, taču ne tāda kuru nevar izturēt.  Visādi citādi diemžēl nesajutu nekādas īpašas rūper par ādu. Lielākas cerības uz šo "rūpes par ādu" kritēriju lieku uz rullīša veida dezodorantu, taču to es vairāk varēšu pateikti varbūt pēc kāda ilgāka laika. Taču uz doto brīdi- neko nesajutu. 
Vērtējums- 4/10

KOPSAVILKUMS- Būšu godīga un teikšu, ka mani jau kādu laiku biedē visi šie viegli nopērkamie un pieejamie antipersperanti. Tā iemesla dēļ, ka tik daudz lasīts un dzirdēts, cik to sastāvi ir kaitīgi un kādus nepatīkamus rezultātus tie var veicināt. No savas puses, es nevienam neieteiktu gulēt vai vienkārši nēsāt 48h noturīgus dezodorantus. Es ieteiktu katru vakaru vai rītu mazgāt šīs te jūtīgās vietas un dienās, kuras pavadi mājās lasot grāmatu vai uzkopjot māju, izvairīties no dezodorantiem, lai āda atpūšas un elpo. Dienās, kad ir nepieciešama papildus aizsardzība, lietot šos produktus, taču ik reizi, dienas beigās par tiem neaizmirst un rūpīgi tos izskalot no padusēm.


Vērtējums kopā par produktiem:
Labs 8 no 10
...Atzīme izskaidrojama kā- patika, ja vajadzēs noteikti pirkšu vēl un laikam tieši izsmidzināmo dezodorantu un lietošo to tad, ka būs nepieciešama tiešām spēcīga aizsardzība pret aromātu. Patika arī aromāts, īpaši patika izsmidzināmā dezodoranta aizsardzība. Iesaku pamēģināt, ja meklē ko jaunu un varbūt mazliet savādāka aromāta. Kā arī, ja tava āda padusēs ir sausāka un tu meklē kaut ko maigu un patīkamu, kas mitrinātu ādu un liktu tai justies labi, tad iesaku pamēgīnāt tieši rullīša dezodorantu.



Un nu par solīto!
Vienā no rakstiem teicu, ka arī Tu vari būt vēstnesis un testēt produktus.
Viss, kas tev ir jādara, dodies uz WOMSTAR.LV mājas lapu, aizpildi pieteikuma anketu.
Seko līdzi notikumiem un nenokavē savu iespēju izmēģināt kādu no WomStar piedāvātajiem produktu paraugiem.



Kādiem dezodorantiem tu dod priekšroku? Pūšamajiem, rullīšu vai krēmveidīgajiem?

Santa




1 komentārs

  1. Man pašai labāk patīk rullīši, bet pagaidām šis serijas antiperspiranti nepārliecina. :( Šķiet, ka būs jāatgriežas pie Garnier.

    AtbildētDzēst

Blog Archive