ARTISTRY vasaras kolekcija Pacific Lights


Vislabāk no šīs kolekcijas iepatikās tieši mirdzošais sejas pūderis, otrajā bildē ļoti labi var redzēt, kur esmu to ielikusi- zem uzacs, uz vaigu kaula, uz deguna sānu daļas, gar lūpu kontūrlīniju un zoda. Visas šīs zonas ir izgaismotas ar mirdzošo pūderi "3D Artistry".  Pūderī ir piecu maigu toņu sajaukums, kas kopā sajaucoties veido vieglu rozīgu toni. Šo pūderi esmu likusi arī kā acu ēnu, lai padarītu savu skatu atvērtāku un mirdzošāku.
Vērtējums- 9/10

Otrs favorīts ir Cherry lūpu spīdums. Tam aplikatora kātā ir iestrādāts vēsa toņa apgaismojums un uz iepakojuma ir pavisam neliels spogulīti. Spogulīti neizmantoju, bet zilās lampiņas, uzklājot lūpu krāsu, liek mirdzēt visiem lūpu spīdumā iestrādātajiem mirdzumiem. Lūpu spīdums ir ārkārtīgi karalisks un pat īpašs, kas ir vērs ~21,00Euro
Vērtējums- 9/10

Vismazāk patika acu ēnas tieši to toņu un "finishu" dēļ. Kopā saliktās krāsas vienā acu ēnu paletē man īsti vizuāli nelikās simpātiskas. Spogulītis un pats paletes dizais ir ļoti ekskluzīvs un glīts, tam pat nāk līdzi samta pūder maciņš, kur uzglabāt ēnas, taču diemžēl tas neko neatsver. Palete nav mani uzrunājusi. 
Vērtējums- 2/10


Diemžēl šo kosmētiku var iegādāties tikai pie Amway izplatītājie.
 Ja interesē kā pāsam kļūt par Amway dalībnieku, spiet ŠEIT.



Kā jums patīk šāda acu ēnu palete ar salīdzinoši košām un neierastām krāsām?
Atzīšos, ka pati nekad tādu nepirktu. Neredzu kā šis krāsas viena otru papildinātu un izcceltu. Jā, kā atsevišķa ēna- ok,(izmantoju violeto ēnu savā make- up bildēs augstāk), bet lai saliktu divas vai trīs šis paletes ēnas vienā koptēlā- neredzu neko harmonisku un glaimojošu.


Lai darbīgi iesākas jaunā nedēļa!
Santa

6 komentāri

  1. es, iespējams gar apakšējo plakstiņu uzklātu tās zilganzaļās - man šķiet, ka sanāktu koši un vasarīgi. :) Spīdumam skaista tonis :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Kaut kā tās ēnas pat viena ar otru neiet kopā. Mēģināju pa visu plakstiņu uzlikt violeto un centrā ielikt dzelteno- efekta nekāda.

      Dzēst
  2. Tas pūderis uz ādas izskatās tik kolosāli ;) Man ļoti patīk spīdumā iebūvētā gaismiņa, kas ir tāds fifīgs akcentiņš ;)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Pūdeir uz ādas tiešām smuki izskatās. Vienīgias mīnus, ka tam nav futlārīša, kur to turēt un pie magnētiskās paletes tas neturas. :/

      Dzēst
  3. Ļoti skaists grims.
    Neesmu vēl lietojusi Artistry produktus, bet drīzumā izmēģināšu lūpu spīdumus.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies. :) Man laikam šinī koptēlā arī vislabāk patīk tieši izgaismotājs. Ne acis, ne lūpas, bet gan tieši spīdums sejā. :)

      Dzēst

Blog Archive