"GOLDEN ROSE" MATĒTA LŪPU LAKA

Iepriekš no "Golden Rose" firmas manā kosmētikas arsenālā bija tikai piecu acu ēnu palete- baltos, pelēkos un melnos toņos. Kuru iegādājos, ja nemaldos, 2011. gadā. (Ar šīs peletes MELNO ĒNU, agrāk iekrāsoju savas uzacis- briesīgi vaine)?!

***
Šim pirkumam mani iedrošināja draudzene. Ilgi stostījos un domāju, pirkt vai nē, bet mani pierunāja viņas teiktie vārdi: "Tev taču nav šāda toņa lūpu produkta!" ...Un nebija arī-SOLD!
Teikšu godīgi, ka sākumā nebiju liela šī lūpu produkta fane, tikai tā iemesla dēļ, ka tas ir ārkārīgi lipīgs uz lūpām un specifiskā toņa dēļ ir nepieciešams, lai sejas makeup būtu nevainojami uzklāts un nostrādāts līdz pēdējam.  Lai tā pa īstam ar to sadraudzēts pagāja salīdzinoši ilgs laiks un tikai tagad man tas sāk iepatikties un es varu novērtēju tā noturību, unikālo toni un pigmentāciju. (...vēl joprojām esmu ienaidniekos ar lipīgo sajūtu). Ir forši, ka man tagad ir tāds viens sāvādāks, ne tik klasisks un visiem pieņemams tonis starp visām savām lūpu krāsām. Tas prasīja laiku pie tā piersts un sadraudzēties, taču esmu priecīga, ka tas beidzot ir noticis un es to arvien biežāk izvelku no krājumiem, lai izrotātu  lūpas.
Tonis-#10
Man ir uznākusi liela iedvesma veidot makeup'u,s par ko man jāpasaka liels paldies  NYX Cosmetics Baltics, Karenai (iluvsarahii) un Jelenai (j_make_up). Nost ar garlaicību, klasiskiem toņiem un tehnikām. Lai dzīvo radošums, krāsas un jaunas make-up uzklāšanas tehnikas.

Video blogu no dienas, kad Latvijā viesojās Karen Sarahi Gonzales vari aplūkot manā YouTube.com kanālā:


Kur tu smelies iedvesmu saviem makeup'iem un skaistai dienai kopumā?


Radošu dienu,
Santa
 






9 komentāri

  1. Kur var iegādāties GR matēto lūpukrāsu?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Šo pirku t/c Alfa Drogas veikalā.
      Zinu, ka viņu kosmētika ir arī Galerija Centrs Drogās.

      Dzēst
  2. Mēs jau par šo runājām, ka tas sarkanais, kas ir man no šīs sērijas, ir pavisam citādāks, un nav praktiski vispār jūtams 4 stundas, kā minimums, uz lūpām :) Es zinu, ka Tev nenormāli daudz sarkano, bet noteikti iesaku izmēģināt to, jo tik sulīgu un pigmentētu sarkano šķidrās lūpu lakas formātā Latvijā neesmu atradusi.
    Makeups tik superīgs! <3

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Haha,man jau nelabi no tām sarkanajām lūpu krāsām paliek. Zinu, ka man piestāv, bet saprotu, ka krājumos to ir stipri par daudz.
      *Jāa, tas sarkanais ir kārdinošs, tiešām ļoti patīk kā viņš izskatās uz lūpām (tev tas tonis ļooooti piestāv) :)
      Paldies, Zandu! :*

      Dzēst
    2. Es nejūtu nevienu uz lūpām,man ir 3. :) Santa is just being dramatic :D

      Dzēst
  3. Bieži uz viņām skatos un kaut ka nevaru saņemties nopirkt. Bet Tavs ieraksts ir vēl viens faktors, kas liek man vēlreiz padomāt par šī produkta pirkšanu :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Hahh, Tev tāpat kā man. :D Es pēc Zandas teiktā (un ko es viņai esmu redzējusi uz lūpām) ieteiktu tad pirkt to sarkano toni. Jo tas ir ļoti glīts un ārkārtīgi pigmentēts.:)
      Par lipīgumu sarkanajam tonism nemācēšu teikt (bet 10 tonis noteikti līp) ;)

      Dzēst

Blog Archive