BB Cream ādai ap acīm

Sveikas <3

Garnier mūs atkal pārsteidz, šoreiz ar jaunu BB krēmu ādai ap acīm.

"Pirmais BB krēms ādai ap acīm, kas apvieno minerālu pigmentus ar HALOXYL iedarbību perfektam izskatam acumirklī."
"KAS IR HALOXYL?
4 savienojumu sastāvs, kas reaģē uz visiem cēloņiem, kas rada tumšos lokus zem acīm:
    2 peptīdi: pastiprina elastību ādai ap acīm; ierobežo asinsvadu sieniņu plīšanu un stiprina asinsvadu tīklu
-          1 flavonoīds: stimulē sarkano pigmentu likvidēšanu
-          1 dzelzs helators:  mazina tumšos lokus "

Šim BB krēmam ir netaukains sastāvs, bez smaržvielām, oftalmologu pārbaudīts.

5 ādu uzlabojošas īpašības 1 produktā:
1.      Samazina tumšos lokus un maisiņus zem acīm
2.      Mazina noguruma radītās sekas
3.      Izlīdzina mazās krunciņas
4.      Izgaismo
5.      24 h mitrināšana


Šī bb krēma galā ir rullītis, kas pieskaroties ādai ir mazliet vēss.
Viegli lietojams, taču šis veids, kad produkts tiek uzklāts ar rullīti nav no maniem iecienītākajiem. Jo produkts pēc tam izsmērējas un rada lieli šmuci.
Tonis Light- man ir mazliet par tumšu, vasaras periodam būs tieši laikā. 
Bez BB krēma
Man nav īpaši izteikti melnie maisiņi/loki zem acīm, taču nākamajā bildē var redzēt, ka BB krēms sniedz manām acīm atsvaidzinošu, svaigu izskatu. 
Lai gan bildēs mazliet atšķiras gaisma, bet atšķirība ir mazliet redzama.
Šim bb krēmam ir matēts finish, kas ir lieliski, jo neviens negrib, lai mums zem acīm  rastos nosvīdušas sejas efekts. Izsmērējot krēmu zem acīm ar siltajiem pirkstiem, tas labi izlīdzinās, nerada smaguma efektu. 
Lielisks produkts ikdienas gaitām. Dienai ejot uz otru pusi, mazliet varētu pārbraukt ar pirkstu galiem zem acīm, jo tas var iesēsties krunciņās.  


Produkts jau ir nopērkam veikalos, cenā zem 5 Ls. 


Kādiem jūs korektoriem dodat priekšroku? 


xo, Santa

12 comments

  1. Man bija Garnier ne BB rullītis, ļoooti izdevīgs pirkums. Vairāk kā gadu lietoju.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. es taisni domāju par to tilpumu, itkā lielas, ka paciņa maziņa un produkta iekšā ar maz, bet ja tu tā saki, tad patiesi izdevīgi. :)

      Dzēst
  2. es dodu vai tādu kā lūpukrāsas paciņa, vai tādu, kā flomasters. nepatīk rullīši, bet būs jānopērk. Es guļu pietiekami, bet man ir slimība, kuras dēļ man ir zielie loki un izteikti. sūdīgi,

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. jā, kā es jau minēju, arī rullītis man ne īpaši iet pie sirds, esmu vienādās domās ar tevi, ka patīk lūpu krāsas izskatā vai konteinerītī, kā tas ir Catrice korektoram. http://santakudrenicka.blogspot.com/2012/06/catrice-concealer.html

      Dzēst
  3. Es kā reiz esmu laba konsīlera meklējumos,bet domāju,ka man šis arī būs par tumšu!Atkal cilvēkus ar gaišu ādu ignorē!! :(

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man patika MUA, labs un lēts. :)

      http://www.muastore.co.uk/index.php/cover-and-conceal-wand

      Dzēst
    2. Paldies,noteikti apskatīšos,daudz laba dzirdēts par MUA kosmētiku! ))))

      Dzēst
    3. es nekad nevaru saņemties veikt savu pirmo pasūtījumu no MUA. :/

      Runājot par korektoru, to var mēģināt sajaut ar kādu gaišākas krāsas korektoru, lai mazinātu tumšo toni, lai gan...tad šis Garnier korektors var zaudēt savu vērtību. :)

      Dzēst
  4. Ļoti labi izskatās uz ādas! Man personīgi ir tādi kā sarkani izsitumi uz sejas (dēļ alerģijām no visa pēc kārtas), tādēļ šāda veida rullīši varētu pat pateikt ka..Izskatītos nožēlojami, jo neko neapslēptu, bet tikuntā ieskats labs, patīk!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. oj,tad tev ir jābūt īpaši uzmanīgai ar kosmētikas produktiem, ja tev āda ir jutīga. :/

      Dzēst
  5. Anonīms10/4/13

    Šis gan nav tonalais, bet labs līdzeklis acīm http://serenity.lv/payot-design-lift-regard-eye-cream-cosmetic-for-women-15ml.html#.UWUZrL7j-Uk

    AtbildētDzēst
  6. Man gan ne īpaši tā smarža, vismaz veikalā, uz rokas taisot swatchu, kaut kāds spirtots aromāts šķita.

    AtbildētDzēst

Blog Archive