Micellarais ūdens

Sveikas <3

Droši vien man nav jāiepazīstina ar Micellarajiem ūdeņiem?! Esat kaut ko dzirdējušas, vai ne?! 
Trīs vienā- Attīrošs micelārais ūdens.
Ražotājs:

Tas ir viegls līdzeklis ar trīskāršu iedarbību:

1.       notīra dekoratīvo kosmētiku
2.       attīra poras un noņem netīrumus
3.       mitrina un nomierina ādu.  
Nesatur smaržvielas, parabēnus un alkoholu.
Piemērots sejai, acīm un lūpām.



Kāpēc tas būtu jālieto? Ūdens nešķīdina ne lieko sebumu un netīrumus, nedz arī dekoratīvo kosmētiku. Līdz ar to

Kad lietot? No rīta un vakarā, pirms sejas kopšanas līdzekļu uzklāšanas, piemēram, seruma, krēma.
Kam tas būs piemērots? Visiem sejas ādas tipiem, vecuma grupām.
Lielisks produkts, bez grūtībām noņem parasto kosmētiku. (jautāsiet kāpēc "parasto", jo grūtības tam sagādā ūdens noturīgā skropstu tuša).
Tas ie viegls, uz sejas neatstāj nekādas paliekas, kas var traucet tavai pašsajūtais. Tam nav nekāda specifiska aromāta, sajūta ir tāda, ka kosmētiku tīri nost ar ūdeni... pasakaina sajūta. sun
Šim produktam arī ir ļoti pievilcīga cena  4.45 Ls tagad ar atlaidi Ls 3,33. :) 
Ir vērts izmēģināt šo produktu. Noteikti iesaku arī tām meitenēm, kurām ir kāda alerģiska reakcija uz kādiem specifiskiem kosmētikas noņēmējiem. 

"Micelārais ūdens neizraisa alerģisku reakciju, nekairina ādu un ir piemērots jutīgai ādai. Tas nesatur parabēnus, alkoholu un smaržvielas! Tas nav jāberzē vai jānoskalo. Jo visi tīrīšanas līdzekļi patiesi nav vienādi…"

Gribējās ļooti izmēģināt Bioderma micerālo ūdeni, bet priecājos, ka tiku pie šī. Diemžēl nemācēšu pateikt, kurš ir labāks, bet šis man pagaidām patīk. 
Noteikti ieraku izmēģināt. 


Esat mēģinājušas kādu micerālo ūdeni? Kādas ir tavas domas par tiem? 


xo, Santa


12 comments

  1. Es tagad domāju, kuru pirkt, šo vai Biodermas. Lauzu galvu jau nedēļu :(

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es noteikti ieteiktu izmēģināt,(ja vēl uzspēj uz atlaidēm pa Ls 3,33,), jo kosmētika nāk labi nost un pēc tīrīšanas seja jūtas ļoti tīra un svaiga. Vienīgais mīnus, kuru jau arī blogā pieminēju ir tāds, ka tas nespēj notīrīt ūdens noturīgo tušu. :)

      Dzēst
    2. Anonīms20/4/15

      starpiiba vieniigi cenaa!

      Dzēst
  2. manu sajūsmu par šo ūdeni var izlasīt bubelle blogā pie šī ūdeņa apskata komentāros :) ja īsi tad patīk :)

    AtbildētDzēst
  3. noteikti biodermas, ja sejau arī gribi mazliet pakopt(pimpīņas, sarkanumiņus):)

    AtbildētDzēst
  4. Es tā gribēju nopirkt, bet neesmu vairs redzējusi, viss izpirkts.
    Man Bioderma ļoti patīk.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man pie mājām Drogās viena pudelīte ir :D Bet es domāju un domāju :D

      Dzēst
  5. Esmu lietojusi gan Biodermu,gan Loreal,atšķirība ir!Man Loreal atstāj līpīgu kārtiņu uz sejas,Bioderma tikai tīrības sajūtu.
    Bet kosmētiku noņem labi,varbūt ne tik labi,kā Bioderma,bet priekš 3ls nav slikts līdzeklis.))))

    AtbildētDzēst
  6. Arī manuprāt pa 3,- šis produkt ir uzdevumu augstumos! Protams, ir dārgāki un labāki, bet noteikti atšķirība nav pa 360 ... :)

    AtbildētDzēst
  7. Anonīms29/4/13

    kurās drogās pirki?

    AtbildētDzēst
  8. Anonīms30/4/13

    Lietoju gan Biodermas Sensibio, gan Loreal micelāro ūdeni- nu kosmētiku noņem labi (vismaz man), ādai nav pretenziju un tas man ir pats galvenais!

    *man Loreal neatstāja lipīgu kārtiņu.

    AtbildētDzēst
  9. Šo neesmu mēģinājusi, jo vēl ~1 litrs ar Biodermu neizlietots stāv, bet domāju mēģināt, kad pieveikšu kaut vienu no tām pudelēm.

    AtbildētDzēst

Blog Archive