25. Dziesmu un 15. Deju svētki '13

Sveikas. <3
Kā jau solīju, tad būs neliels atskaites raksts par to, kā man gāja Deju svētkos'13.
Tiesa gan nāku ar lielu nokavēšanos, bet tomēr, kas solīts, solīts.

Viss sākās ar neatlaidīgu darbu mēģinājumos, kuriem pēc tam arī sekoja deju skate.
Pēc skates arī tika izcīnīta iespēja piedalīties lielajos Dziesmu un Deju svētkos 2013.
Dejojam: "Šķērsu dienu saule tek". 
Mājās rūpīgi tika sagatavoti tērpi. Visur, kur vien bija iespējams tika sarakstīti savi vārdi, lai nekur nekas nenoklīstu.
Ja treniņ tērps gatavs, tad var doties uz svētkiem.
Bilde kopā ar skatītājiem. Paldies par veltītajiem aplausiem katrā koncertā. 
Mazai atslodzei no pārējiem aizbraucām pie draudzenes uz viņas apartamentiem un izbaudījām mierīgu vakaru, jo jau viens otram bijām apnikuši, dzīvodami dien dienā kopā, ēstdami pie viena galda u.tml.
Iegājām beidzot normālā dušā, jo visu šo laiku dzīvojām skolā, kur dušas ir kopējās... un jūs jau paši saprotat. Palielījos meitenēm arī ar jauno nagu lakas noņēmēju no Maybelline, kurš atrodas galda centā..( drīz arī būs gaidāms raksts par noņēmēju.)
Meiteņu ballītes laikā bija arī nelielas skaistuma procedūras.Uzlikām gelishu, lai būtu vismaz par kaut ko, ko priecāties, kad esi sliktā noskaņojumā. happy Šī nakts mums bija tieši tas, kas nepieciešams.
Bižu pinēja. Background'ā arī var redzēt, cik cieši un saspiesti mēs pavadījām visas naktis.
Skatītāju tribīnes. <3
Atpūšamies no dejām un reizē iepozējot. hi
Zīmējumi bija neticami skaisti. Dejojot tu vari tikai nojaust, kā tas viss izskatās...bet aizbraucot mājās un redzot koncertu caur ekrānu...akkk, asaras acīs, liels gods un lepnums skatoties. 
Vienā no dienas koncerta noslēgumiem.
Daugavas stadions.
Galvenais noslēguma koncerts. Deja: "Kur tu augi daiļa meita".
Deja: "Sasala jūriņa"
Lepni bez sava gala! <3
Bija arī vajadzīgi palīgi, kas sagaida no dejām un palīdz ātri pārģērbties uz nākamo deju. Pirms došanās uz skatuves paspējām ar palīgiem arī nobildēties.
Daugavas stadionā bija arī ballīte, kurā satiku savu mīļo māsu. Biju patiesi priecīga viņu redzēt, jo nedēļas laikā biju sailgojusies pēc ģimenes un mājām. Šis apskāviens deva spēku nākamajām dienām! <3 
Mums bija lielisks vakars uz deju plača kopā ar "Labvēlīgo tipu". Neizpalika arī iepazīšanās ar citu deju kolektīviem, smiekli un jautras dejas ir tas, kas raksturoja ballīti stadionā.
Stāvam ar meitenēm estrādes pēdējās skatītāju rindās un baudām koncertu.
Patīkamā atmosfēra.
Šie bija mani trešie svētki, divi no tiem stāvot estrādes rindās, pirmie atrodoties uz stadiona grīdas.
Katram no tiem ir sava burvība, negribu uzsvērt kuri, Deju vai Dziesmu svētki, bija labāki. Katrs nāk ar savu pievienoto vērtību un es negribu izcelt vienu no tiem.


Viss pasākums noslēdzās Mežaparka lielajā estrādē. Ar skaistu, manuprāt, ļoti garīgu koncertu tieši dvēselei, kas pielika lielu punktu visam šim ilgajam pasākumam. <3 
Emocijas ir vārdiem neaprakstāmas. 

Esmu bez gala laimīga, ka mums ir šādi svētki, kur varam gūt tik daudz patiesu emociju. <3
I LOVE Latvia! 



Kā Jums patika koncerti? 



xo, Santa

14 comments

  1. Vai, cik skaisti! Paldies, ka padalījies. :)

    AtbildētDzēst
  2. Izskatās, ka tev gāja fantastiski! Viss tik skaisti un tu tik laimīga! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. neskaitot negulētās naktis man patiesi gāja fantastiski :) paldies.

      Dzēst
  3. Anonīms30/7/13

    Lielisks vasaras piedzīvojums! Es arī nākamreiz gribu, šogadu sanāk izlaist.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. jā, to var nosaukt par vienu lielu, emocijām bagātu piedzīvojumu,kas katram būtu jāizbauda. :)

      Dzēst
  4. Tiešām skaisti, paldies :) Es piedalījos kā skatītājs :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. un kā? :)patika? kā tev bija skatīties no malas uz visu? :)

      Dzēst
  5. Super! Tiešām jāsaka paldies, ka padalījies ar šīm bildēm! :)

    AtbildētDzēst
  6. Anonīms2/8/13

    Bildes uzlādē ar labām emocijām! :)

    AtbildētDzēst
  7. Dzīve ir laba, ja tev ir tavs mīļais, es to saku, jo, kad man bija problēmas ar savu mīļāko, es nekad neredzēju dzīvi kā labu lieta, bet, pateicoties AGBAZARA TEMPLE Dr AGBAZARA, lai palīdzētu man nodot pareizrakstību atnesa mani mīļāko pie manis 48 stundu laikā. Mans vīrs mani atstāja citai sievietei pēc 7 gadu ilgas laulības, bet Dr.AGBAZARA man palīdzēja nodot burvību, kas 48 stundu laikā viņu atveda pie manis. Es nedomāju jums pastāstīt sīkāku informāciju par sevi, bet es tikai ieteiktu tiem, kam ir problēmas tur attiecībās vai laulībās, lai sazinātos ar Dr.AGBAZARA TEMPLE, izmantojot šos datus;
    ( agbazara@gmail.com ) vai piezvaniet viņam uz Whatsapp: +2348104102662

    AtbildētDzēst
  8. Jā, dziesmu svētki - prieks un nostaļģija reizē. Tas ir fantastisks piedzīvojums, kuru novēlu izbaudīt ikvienam. Un pievienojos, ka no bildēm staro enerģija, gribas skatīt vēl un vēl :)

    AtbildētDzēst

Blog Archive