Baltic Beauty |2014



Šogad šo pasākumu apmeklēju ar galveno mērķi izpalīdzēt draudzenei, uzliekot tās modelei make-up uz frizieru konkursu. Taču, ja jau esi šāda veida izstādē, kur visapkārt ir tik daudz lietu vienuviet, tu nevari pretoties kārdinājumam. Tad nu arī es metos iekšā pūlī un meklēju sev nepieciešamās lietas. 
Jāsaka, ka tā īsti neko neatradu, taču es ļoti labi pavadīju laiku, satiku pazīstamus un zināmus cilvēkus, kā arī bijušos un tagadējos skolasbiedrus, man visnotaļ bija izdevusies piektdiena @BaticBeauty izstādē.
Nopirku tikai divas šīs lietas. Sibel matu suku un ERDESA acu ēnu otiņu.
Jāsaka, ka es biju ļoti priecīga ieraudzīt visus kosmētikas plauktus- Altamisi, Make-up Studio, Stage Line, INGLOT, NYX, Kryolan, Erdesa, GOSH, Mary Kay, Make up for ever...(droši vien piemirsu kādu pieminēt). 
CHI frizieru šovus vienmēr pamanu. Puiši enerģijas un pozitīvisma pilni! 
...Šī gada izstāde beigās man izvērtās par labu pasākumu, nevis naudas tērēšanu.


Vai tu apmeklēji Baltic Beauty izstāsi? Kādi ir tavi iespaidi?


Santa

4 komentāri

  1. Es šodien biju un ja neskaita to, ka varēju satikt daudz paziņas, tad šī izstāde man lika vilties, jo laikam pirmo reizi es sev vispār neko nespēju atrast. Viss likās tāds kas parasti, tikai dažas firmas bija tās, kas nav brīvi ikdienā pieejamas, un ka viņa bija, bet reāli, man bija sajūta kā lielā veikalā :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Neko, neko neatradi, kas acis un sirdi priecē?
      Es biju dikti pārsteigta par Mary Kay, nekad agrāk nebiju viņus manījusi ar stendu izstādē, taču tad šogad redzēju veselu divus, interesanti. :)

      Dzēst
  2. Manus iespaidus laikam jau redzēji. Fail, ka neatradu Inglot :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Smieklīgi ar tevi. :D Viņi bija pašā halles galā, tālāk no cilvēku pūļiem... un jā, man likās, ka viņu stends bija x2 lielāks nekā citām reizēm. :)

      Dzēst

Blog Archive