Kā izcelt zilas acis? |Padomi

 Kā likt zilām acīm izceltie vēl vairāk? Pavisam vienkārši.
Savā acu make up izmanto oranžas krāsas ēnu. Oranžā krāsa ir pretkrāsa zilajam, tāpēc šīs krāsas viena otru ļoti labi papildina un izcels. Oranžā krāsa ne tikai izcels tavas zilās acis, bet arī atsvaidzinās koptēlu.  
Pamēģini un dari man zināmu, kā veicās! 


Santa



9 komentāri

  1. Uj kā tev piestāv! :)

    AtbildētDzēst
  2. Man no oranžā un persikiem uz acīm bija baigā fobija līdz es kaut kā sapratu, ka gribu pamēģināt, un nenormāli iepatikās. :) Un, tev tik skaisti izskatās! ;)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man arī ir iepaticies oranžais, nevis tik kā nelieks uzsvars kut kur uz acs plakstiņa, bet kā piesātināts, košs un spilgts AKCENTS. he :)

      Dzēst
  3. Anonīms11/6/15

    Santa, izskaties fantastiski! kas uz lūpiņām-padalies!:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Mīļš paldies. :) Essence Lip liner 04 Honey Bun un pa virsu viegli brūnas krāsas spīdums (firma kaut kāda "kreisā"). he

      Dzēst
  4. Tev ļoti piestāv!

    AtbildētDzēst
  5. Tev ļoooti labi piestāv šī krāsa! Pati gan no oranžīgajiem toņiem vienmēr esmu nedaudz baidījusies, bet noteikti pamēģināšu līdzīgu "look" arī ar savām zaļganbrūnajām acīm! :)

    www.callmemaddie.com

    AtbildētDzēst

Blog Archive