IV dzimšanas diena + Giveaway #fouryears


Īsti pat nezinu ar kādiem vārdiem, lai iesāku šo rakstu...

Ir pagājuši četri gadi kopš izveidoju pirmo ierakstu "Santa Kudreņicka" blogā, (kurš kādu laiku arī saucās "It's Beauty Time with Santa Kudreņicka").   Es zinu, ka šeit ir nepilnības, nav tā kvalitāte, ko es pati esmu iedomājusies un vēlētos, taču salīdzinot bloga pirmos un tagadējos ierakstus ir prieks redzēt, ka tas tomēr iet uz priekšu un attīstās pareizā virzienā. Šo četru gadu laikā esmu pabeigusi divas Vizāžistu skolas, pieredze šinī jomā tikai aug un ceru, ka arī Jūsu uzticība tā pat. Pa šo laiku esmu (nosacīti) iemācījusies arī fotografēt. Interesants fakts- Es vēl joprojām uzņemu bildes ar to pašu kameru ar kuru to darīju tieši pirms četriem gadiem. Taču atskatoties uz bildēm, kuras tapušas pirmajā gadā, gribas no kauna vai zemē ielīst. Es jau kādu laiku sapņoju par jaunu kameru, ceru, ka šī gada laikā man izdosies īstenot šo sapni un veidot vēl labākas un kvalitatīvākas bildes vizuālajai baudai.
Milzīga vērtība, kuru negaidīju iegūt, veidojot šo blogu ir draudzība, draudzība ar jauniem, līdzīgi domājošiem cilvēkiem.  :) Vēlos teikt MĪĻU PALDIES ikvienam bloga lasītājam, kurš kaut reizi ir paviesojies manā mājā, mana bloga lapaspusēs. Šeit ik viens ir laipni gaidīts, šeit ik viena izteiktās domas un viedoklis komentāru sadaļā tiek respektēts. Es izlasu katru komentāru un cenšos uz ikvienu no tiem arī atbildēt. Saku lielu paldies 190 Blogger bloga sekotājiem, 686 Instagram sekotājiem, 275 Bloglovin' sekotājiem un 280 Twitter sekotājiem. <3  Bez jums, bez jūsu ieinteresētības, atbalsts, kritikas un padomiem es droši vien vēl veidotu tādus pašus rakstus un bildes kādi tie izskatījās pirmajā gadā.   PALDIES JUMS! 

Par godu četru gadu jubilejai H&M Beauty vienai no jums ir sagādājis dāvaniņu!
25,00 Euro Dāvanu karti no H&M Beauty!



a Rafflecopter giveaway


Par 2 gadu dzimšanas dienas ballīte vari lasīt ŠEIT.
Par 3 gadu dzimšanas dienas ballīte vari lasīt ŠEIT.
(Kā izrādās pirmā gada dzimšanas dienu neesam svinējuši. ha)
Instagram- SantaKudreņicka



Mīliet viens otru, baudiet mirkli un novērtējiet dzīvē dotās iespējas. <3
Bučas un apskāvieni- priekā! 


Vienmēr Jūsu, 
Santa
♥ 

18 comments

  1. Santu, daudz, daudz laimes bloga Dzimšanas dienā, kas savā veidā ir arī Tava Dzimšanas diena, kad radās jauna Tava pasaule un no tās dienas mainījās it viss! ;)
    Man ir prieks pazīt Tevi no pašiem pirmsākumiem un teikt lielu paldies par draudzību un emocijām, kas visu gadu laikā piedzīvotas! p.s. vienmēr atcerēšos pirmo dienu kā satikāmies. To satraukumu un biklo neveiklību! :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Mīļš paldies, Zandu! :*
      Arī es jūtos tikpat priecīga+ Tevi pazīstot. Lai draudzība un piedzīvojumi turpinās! <3

      Dzēst
  2. Sirsnīgi sveicieni gan blogam, gan Tev! :)

    AtbildētDzēst
  3. Apsveicu Santiņ! Augt un sasniegt! :) :* mīļoju

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies, paldies par vēlējumiem! Bučiņas. :*

      Dzēst
  4. Sirsnīgs sveiciens! Tavs blogs bija pirmais latviešu blogs ko sāku lasīt, un bija pamudinājums arī man nepadoties un turpināt blogot! Par to paldies un veiksmi nākotnē! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Super! Paldies Tev! :) Neatlaidība un gribasspēks ir ceļš uz panākumiem. Lai viss izdodas. :)

      Dzēst
  5. Daudz laimes Tev un blogam! Lai izdodas viss tas, kas iecerēts un turpini iedvesmot!
    Hip, hip, urrā!

    AtbildētDzēst
  6. Mīļi sveicieni Tev un Tavam blogam ;)
    Paldies par iedvesmu!
    Turpini būt tikpat iedvesmojoša un pozitīva ;)

    Apskāvieni
    Ilze

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Darīšu, ko spēšu. Mīļš paldies. :)
      Apskāvieni!

      Dzēst
  7. Sirsnīgi sveicieni :))

    AtbildētDzēst
  8. Santuuu! Daudz bučas Tev un Tavam blogam! :*
    Vienmēr ar prieku un interesi lasu Tavus jaunākos rakstus un smeļos iedvesmu "makeup look'iem"! Tā tik turpini! :*

    www.callmemaddie.com

    AtbildētDzēst
  9. Sirsnīgs sveiciens blogam un bloga autorei Santai!
    Daudz jaunus un interesantus rakstu ar skaistām un iedvesmojošām fotogrāfijām!

    AtbildētDzēst

Blog Archive