BRATISLAVA'16 PART I (02.12.2016)

 Šī ceļojuma būtība noteikti mazliet atšķiras no mana pirmā brauciena ar lidmašīnu un ceļošanu vienai. (Pirmais brauciens vienai man bija aprīlī uz Londonu. Rakstu vari apūkot ŠEIT). Tagad jau es esmu sapratusi, kā darbojas lidostas sistēma, uz kuru pusi iet, kā orientēties tajā, kas- kur jādara un kā veiksmīgāk sapakot savas mantas, lai nebūtu
aizķeršanās pie somu pārbaudes. Brauciens uz Sovākiju bija daudz mierīgāks un saprotamāks, tādā ziņā, ka šī bija mana otrā reize lidostā, tādējādi jutos daudz pārliecinātāka par sevi, ka galā nonākšu 100% un nepalikšu pie citiem vārtiem gaidot nepareizu lidojumu.  (Jo pirmo reizi atrodoties lidostā, biju krietni apjukusi, man bija sajūta, ka esmu vienīgā, kas neko nesaprot un neprot lasīt ne latviski, ne angliski).


Pirmā diena (02.12.2016.) 
Savu ceļu sāku no Rīgas lidostas (1.12.2016) ap 22.00 vakarā, lidoju uz Leeds Bradford lidostu anglijā, kur gaidīju pārsēšanos nākamajā lidmašīnā uz Bratislavu. (Pārsēšanās laiks ~7h. Ko es šinī laikā darīju? Īsti jau neko. Lasīju līdzi paņemto grāmatu, veicu nelielu ādas kopšanas rituālu- attīrīju seju un uzklāju dziļi mitrinošu krēmu. Tad atpūtos, skatīdamās Youtub.com video, lai "paātrinātu" gaidīšanas laiku un neilgi pirms lidojuma uz Bratislavas lidostu uzliku make- up, lai nosēžoties justos, kā cilvēks, kurš ir "svaigs un izgulējies").
Bratislavā ielidoju 2.decembra rītā ~9.30. Pirmajā dienā (02.12.) jau lecu piedzīvojumos, izpētot pilsētu. Šīs dienas mērķis bija apskatīt Bratislavas pili. (Smalkāk par pašu pils vēsturi vari uzzināt ŠEIT). Diena bija brīniškīga ar pāris mākoņiem un sauli debesīs, likās, ka ārā ir jau agrs, agrs pavasaris, lai gan ziema nesen tik sākusies.
*Bildes sakārtotas tādā secībā, ko pamanīju ceļā uz Bratislavas pils virsotni.
Nākamā pietura St. Martin's Cathedral 
Ceļš uz vecpilsētas Ziemassvētku tirdziņu.
Vecpilsētā viss čum un budž no cilvēkiem. Likās, ka visi staigā pa mākoņiem, iegrimuši svētku un laimes pilnās sajūtās. Pilsēta pulsē, dzirdamas cilvēku čalas un mūzikas ritmi, taču šķiet visus pārņēmusi tāda miera sajūta. Arī es šinī brīdī īsi nedomāju par savām un citām vis pasaulīgām problēmām, arī es staigāju tādā kā patīkamu sajūtu transā, pārņemta tikai ar labām domām un tikai šo mirkli.
 Šādi arī noslēdzās mana pirmā diena Slovākijā. Piedzīvojumiem bagāta, smaržu, garšu daudzveidīga un visdažādāko citu sajūtu piepildīta.

Rakstus par manu pirmo ceļojumu vienai uz LONDONU vari atrast- PIRMĀ DIENA un OTRĀ/TREŠĀ DIENA.


Sapņo un tiecies uz mērķiem!
Santa
 

5 komentāri

  1. Ak, kā šie foto uzdzina vēlmi pēc ceļojuma!

    AtbildētDzēst
  2. Stokholma - viena no manām mīļākajām Eiropas galvaspilsētām. Paldies par skaisto fotogaleriju un ieteikumiem, ko apskatīt! Noteikti vēlreiz un vēlreiz turp došos!

    AtbildētDzēst
  3. Stokholma vienmēr bija īpaša!

    AtbildētDzēst
  4. Man arī patīk ceļot!

    AtbildētDzēst
  5. Ceļojumi ir labākais šajā dzīvē!

    AtbildētDzēst

Blog Archive