DR.HAUSCHKA ĀDAS KOPŠANAS KOPLEKTS


Šī ir mana pirmā, īstā iepazīšanās ar Dr. Hauschka produktiem, tāpēc īsi pastāstīšu par šīs firmas vēstījumu:
Dr. Hauschka produkti mērķtiecīgi sabalansē  un palīdz atgūt ādas līdzsvaru dabīgā procesā. Produktu sastāvdaļas ir godīgi audzētas un iegūtas dabīgā ceļā. Zīmola mērķis ir radīt sajūtu līdzsvaru starp iekšējo un ārējo skaistumu. Dr. Hauschka kosmētika ir BDIH un/vai NATURE sertificēta kā dabīgā biokosmētika, tāpēc vari būt drošs, ka kosmētika ir bez ķīmiski sintētiskām smaržvielām, krāsvielām un konservantiem.

Decembra sākumā man tika dota iespēja izmēģināt "Clarifying Face Care Kit" for combination, blemished and oily skin. Šinī komplektā ietilpst pamācība/rokasgrāmata par katru produktu, tā īpašībām un lietošanu. (Šī rokasgrāmata ir rakstīta vācu, angļu, franču un itāļu valodās).  Komplekts sastāv no septiņiem miniatūras produktiem: Cleansing cream, Clarifying TonerClarifying Day Oil, Day cream, Claryfying Steam Bath, Revitalising Mask un Claryfing Clat Mask.
Esmu izmēģinājusi visus šos produktus un jāsaka, ka man pie tiem vēl ir jāpierod, jo ar dabīgo kosmētiku esmu uz Jūs. Produktu aromāti un funkcionalitāte priekš manis ir kas jauns, kas man vēl ir jāizpēta un jāsaprot kā veiksmīgāk un efektīgāk iegūt no produktiem, to kam viņi paredzēti. Produkti man patīk un apmierina, mani priecē firmas vēstījums un filozofija... Man tik vajag mazliet laika, lai sadraudzētos, galvenokārt, jau ar produktu aromātu. 
Ja kādam vēl nav izdomāta dāvaniņa draudzenei, māsai, mammai vai vecmāmiņai, tad šis būs kolosāls variants, jo šāda kastītes sastāv no pilnas ādas kopšanas sērijas, kas piedevām jau ir kolosāli iepakota un prezentēta. Kā arī ar to ir jauki iepazīstināt daiļā dzimuma pārstāves ar Dr.Hauschka produktiem, pamēģināt tos un saprast vai tie apmierina vajadzīvas vai nē. 
Savā īpašumā ieguvu arī brīnišķīgu skaistuma grāmatu, kura ir pilna ar piemirstu, taču ārkārtīgi noderīgu informāciju par ādas kopšanu. "Cilvēkam ir nepieciešams būt skaistam gan iekšēji, gan ārēji". /Elizabete Zigmunde Šādi arī iesākšu savu savu 2017. gada apņemšanos- būt skaistam gan no iekšienes, gan ārienes. (No ārienes sākšu to darīt ar Dr. Hauschka produktiem, no iekšienes- lietošu stipri vairāk ūdens, kas būs kā pirmais solis uz veselīgākas ādas izskatu). 

 Dr. Hauschka produkti ir nopērkami vairāk nekā 33. tirdzniecības vietās visā Latvijā. Rīgā, "pilsētas centrā" produkti nopērkami U/v Stockmann.
DR.HAUSCHKA soc.tīkli-
Facebook- ŠEIT
Twitter- ŠEIT
Instagram- ŠEIT 



Ļoti ceru, ka Jums šī informācija noderēja! 
Ar siltiem un mīļiem sveicieniem svētkos,
Santa
 





4 komentāri

  1. Jā, 'bieži aizmirstas tas, ka āda ir arī spogulis tam, ko ēd....

    AtbildētDzēst
  2. Ļoti gribu šādu komplektu uzdāvināt draudzenei, vai var kkur online nopirkt?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es šādu esmu redzēju arī Valmierā, tā, ka internetā noteikti ir!

      Dzēst

Blog Archive