LABĀKIE "DROGĀS" NOPĒRKAMIE ŠAMPŪNI UN KONDICIONIERI

 Iepriekš no Kardashian Beauty produktiem biju lietojusi vienīgi Black seed eļļiņu matu galiem, kura man patīk un kuru lietoju vēl šodien. Kādu laiku atpakaļ man bija iespēja tikt pie Kardashioan Beauty matu šampūna un kondicioniera un teikšu godīgi, ka neko no tiem negaidīju... Izrādās, ka tie ir vienreizēji labi produkti.
Es biju pārsteigta, cik labi tie puto, attīra galvas ādu un galvenais matus padara super kuplus un piepaceltus pie saknēm, par ko arī esmu vislielākajā sajūsmā. Mani mati pēc būtības ir ļoti gludi, slideni ātri taukojās un pieplok pie galvas jau tanī pašā dienā, kad tiek izmazgāti. Pateicoties šiem produktiem mati ir svaigi, piepacelti pie saknēm ar kolosālu apjomu. Vēl viens milzīgs pluss šiem produktiem ir tas, ka tie neliek niezēt manai galvas ādai un neveido blaugznas. Kā arī produkti ir ļoti ekonomiski, pietiek ar nelielu šampūna daudzumu, lai mati tiktu saputotie biezās putās.  Es esmu izmēģinājusi ārkārtīgi daudz šampūnus un kondicionierus, jāsaka, ka šie varētu būt mani "holy grail" matu kopšanas produkti! Sen nebiju lietojusi patiešām labu šampūnu un kondicionieri.
Vērtējums-9/10 
*Kā redzat attēlā arī ir sausais šampūns, taču par to es nevaru neko pateikt, jo diemžēl airsols bija sabojājies, tas pūta ārā gaisu/gāzi, bet ne sauso šampūnu. Kratīju, kratīju- bet pie vēlamā "sausā šampūna rezultāta" tā arī netiku.

Kuri  ir tavi mīļākie "Drogas" veikalos  nopērkamie matu košanas līdzekļi (Šampūns un kondicionieris)?


Veiksmīgu jauno darba nedēļu vēlot,
Santa
 

11 comments

  1. Tāds viens mīļākais matu produkts vēl nav atrasts. Patīk Ausie. Bet ar šiem sakārdināji, būs jāmēģina.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tiešām labākie produkti, kurus esmu mēģinājusi no "Drogas" klāsta. :)

      Dzēst
  2. Oho, nekad nebiju iedomājusies pamēģināt šī zīmola produktus, bet pēc Tavām atsauksmēm, noteikti tos nopirkšu un notestēšu! :)
    Es arī pašlaik visapmierinātākā esmu ar Aussie šampūniem, bet tie arī nav līdz galam ideāli.

    www.callmemaddie.com

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Matu eļļa arī šim zīmolam laba. :) (Tik to aromāti gan tādi jocīgi, personīgi es nebiju par tiem sajūsmā).

      Dzēst
  3. Nezināju, ka Kardashian produkti ir arī Drogās - diezgan dārgi tie ir :p Bet tiešām labi ! Žēl, ka tev sausais šampūns salūza - tas ir mans holy grail :))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ir, ir. :) Es tik nezinu kā cenas atšķiras "Drogas" veikalos un kā salonos. :o
      Tiešām? Tad būs jāiet apskatīt un jānopērk. :) Pagaidām ļoooti patīk Batiste

      Dzēst
  4. Anonīms19/1/17

    Man patik KOLOSAALS:)))))

    AtbildētDzēst
  5. Neesmu šos pamanījusi drogas. Kādas ir aptuvenās cenas šiem?

    http://ritaabelite.blogspot.com

    AtbildētDzēst
  6. Anonīms20/1/17

    Vispār jau Kardashian ir tikai vārds uz pudelītes..šos produktus ražo labi zināmā amerikāņu matu kosmētikas firma CHI, kas komentārus par kvalitāti neprasa.

    AtbildētDzēst
  7. Būs man arī jāpamēģina, esmu lētāka šampūna meklējumos, jo man ļoti patīk Amway nogludinošais šampūns un kondicionieris, bet 20 eur negribu par viņiem atdot.. Ja redzēšu drogās, nopirkšu. :)

    AtbildētDzēst

Blog Archive