"CHERRY BLOSSOM" SMARŽA TAVĀ VANNAS ISTABĀ

No 21. līdz 25. martam atkal biju skaistajā Bratislavā, kur pavasaris jau pilnā plaukumā ar +18/20 grādiem. Šinī laika posmā paspēju notvert ilgi pazaudēto iedvesmu, prieku un laimes sajūtu. Svētdien atbraucot mājās, izkāpjot no autobusa, termometra stabiņā ieraugot nieka +7 grādus
 patīkamās emocijas zuda sekunžu laikā un es atgriezos "normālajās sliedēs", neapmierinātībā ar laika apstākļiem, vientulību un pilnīgu iedvesmas zudumu.

Ak, L'Occitane! Tu nāc īstajā brīdī, lai novērstu nepatīkamo noskaņojumu un vērstu visu kaut par kripatiņu pozitīvāku. ...Un man tev ir jāatzīstas, ka man ir izveidojušās īpašas jūtas pret tevi. Tu ar saviem produktiem liec man justies iekārojamai, miljonu vērtai, sievišķīgai un mīlētai. Ik reizi, kad lietoju L'Occitane ķermeņa ādas kopšanas produktus es jūtos lutināta un iekļauta siltos, ciešos un aromātiskos apskāvienos. Paldies par īpaši radītajām sajūtām, ko līdz šim neviens cits līdzīga veida zīmols nav manī radījis. 
***
Vairāk par "Cerisier Pastel" limitētās kolekcijas produktiem, cenām, aromātu notīm un pašu kolekciju vari uzzināt ŠEIT.
Esmu ļoti sailgojusies pēc tevis, pavasar!
Santa
 

Nav komentāru

Blog Archive