MĪĻĀKĀS LIETAS-LIETIŅAS

Man liekas, ka šis ir mans veiksmīgākais bloga ieraksts, kādu esmu veidojusi līdz šim. Esmu ārkārtīgi priecīga par bilžu un to izvietojuma kvalitāti. Man ir iekrājušies pāris favorīti par kuriem
vēlos padalīties.

L'Occitane En Provence Peonija līnijas sejas skrubis 2in1. Tam ir želejveida konsistence, kas uz ādas pārvēršas eļļiņā. Šī attīrošā želeja ir ārkārtīgi maiga, arī abrazīvās daļiņas ir maigas un patīkamas, (cik nu patīkamas tās var būt). Skrubis nesausina ādu, neliek tai sarauties pēc produkta lietošanas. Man šo skrubi vislabāk patīk lietot uz sausas ādas, želejveida konsistence uz ādas momentā pārvēršas eļļas konsistencē un sejas ādas skrubēšana pārtop par ļoti relaksējošu un baudāmu procesu.

 DOVE ķermeņa krēms ir visu laiku labākais atradums. Krēms ir ārkārtīgi biezas konsistences, ļoti blīvs un varētu pat šķists smagnējs uz ādas. Taču ādu tas baro un mitrina brīnišķīgi, papildus liekot tai smaržot kā kokosriekstam.  
MAC lūpu spīdums tonī #LUST ir pigmentēts un ilgi noturīgs lūpu spīdums, kuru lietoju jau teju mēnesi dienu no dienas. Jāsaprot ir tas, ka ja spīdums ir biezākas konsistences un lipīgāks, tas spēs ilgāk noturēties uz lūpām. Eļļaināki un vieglākas konsistences lūpu spīdumi ātrāk izplūdīs un pazudīs no lūpu ādas. Ja meklē spīdumu, ar izteiktu toni, mazliet lipīgu, taču ar labu noturību, noteikti iesaku pamēģināt kādu no MAC piedāvātajiem lūpu spīdumiem. 

L'Oreal Volume Million lashes FATALE skropstu tuša man sniedz visbiezākās un tumšākās skropstas. Atceros, ka pirmie iespaidi man  neradīja nekādu saviļņojumu par šo tušu (bloga ierakstu vari lasīt ŠEIT), taču tagad tā ir viena no manām iecienītākajām skropstu tušām. Esmu to lietojusi jau vairākkārt un esmu sapratusi, ka tā visveiksmīgāk izskatās,kad tiek klāta trīs kārtās. Skropstas iegūst milzu apjomu un piķa melnumu. Ņemu savus vārdus atpakaļ- skropstu tuša šobrīd man patīk un pat ļoti. 

NYX Cosmetics Faux Whites Inner Eye Brightener tonī #Honeydew ir zīmulis, kuru lietoju, kad vēlos iegūt acis kā lellei- lielas, izteiksmīgas un dzidras. Zaļais tonis lieliski slēpj gļotādas sārtumu un šo līniju padara īpaši baltu un izteiksmīgu. 
No dzīvesstila lietiņām šomēnes biju pilnīgi apburta ar peoniju ziediem un lēnu kafijas baudīšanas. Ja man nav laika un zinu, ka kafija tiks izdzerta tikai, lai to izdzertu, tad to nemaz netaisu. Manuprāt, kafija no rītiem ir īpašs process, kas jāizbauda pilnībā. (Savam vēlmju sarakstam esmu pievienojusi "Lavazza" kafijas automātu).


Kas šomēnes bija tās lietiņas, kuras vienmēr atradās tev blakus un radīja prieku?

Ar siltiem sveicieniem,
Santa
 

6 komentāri

  1. Anonīms30/6/17

    Kur ir iespējams iegādāties Dove krēmu?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Noteikti meklē lielākajos Drogas veikalos. :)

      Dzēst
  2. Tev ir tik mīlīga kafijas krūzīte :)

    AtbildētDzēst
  3. L'Occitane peoniju līnijas pilnīgi jebkas izraisa manī sajūsmu! :)

    www.callmemaddie.com

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Šis patiesi ir brīnišķīgs produkts, kuru ar baudu lietoju. :)

      Dzēst

Blog Archive