Brūns-Rozā!

 čiu,čiu.:)
 Atvainojos, meitenes, ka biju pazudusi veselu mūžību, bija savi iemesli.
 BET esmu atgriezusies ar jaunu ierakstu!
 Pirms kāda laika pasūtīju no e-bay.com brūnajos toņos acu ēnas! Bildē viss forši, arī history labs... Atnāk ēnas, un izrādās, ka viņas IR ROZĀ toņos,nevis brūnos, kā es biju skatījusies! Kas tad nu?
 *šīs acu ēnas jau bija parādījušās manā citā rakstā, droši vien pievērsāt uzmanību, tam ROZĀ akcentam,bet varbūt arī nē.

Krāsas jau ļoti skaistas! Taču vēl līdz šai dienai nezinu viņām pielietojumu.


Arī ļoti, ļoti izteikt toņi katrai no tām ir, par ko es esmu priecīga.




 Kopsavilkums- ļoti skaistas krāsas, pigmentētas, atsūtītas bija bez neviena defekta, iepakojums vienkāršs un elegants. TAČU TĀS ROZĀ krāsas.grr
 Jums ir kādreiz tā gadījies? ka internetā toņi ir pilnīgi brūni, bet dzīvē rozā? 
 Un varbūt kāda zina, kā šādus toņus var izmantot, būtu priecīga, ja Jūs padalītos informācijā! :) 


drīzumā, vēl viens ieraksts- par MAYBELLINE lūpu spīdumu! Gaidiet! 

xoxo.Santa

7 komentāri

  1. Personīgi es neesmu rozā acu ēna cienītāja, bet šie toņi ir tik burvīgi! Es nevaru iedomāties kāda tev bija vilšanās saņemot šādas ēnas, jo nekad tā nav gadījies. Lūk, ir vēl viens trūkums precēm, kuras tiek pasūtītas no interneta.
    Ja drīkst zināt cik tev šī palete izmaksāja?
    Es atceros sev vienu draudzneni, kura pasūtīja acu ēnu paleti vienai meitenei kā dzimšanas dienas dāvanu, nemaksāja lēti(vidēji), kad to paleti viņa saņēma , viņai bija trieka, jo tās nebija tās acu ēnas, ko bija pasūtījusi, pareizāk sakot, toņi pavisam citi. Es vēl kā šodien atceros, ka viņa smagi pārdzīvoja par to, bet nu neko, viņa uzdāvināja tās ēnas tāpat, un par lielu pārsteigumu tā jubilāre bija ļoti priecīga!!
    Varbūt ir kāda tev laba draudzene, kurai tieši patīk rozā toņi?? Viņai varētu piedāvāt! Piemēram,man ja kaut kas neparāk patīk ,atdodu tiem, kam tas vairāk patiks, jo nav jau jēga turēt mājās un ļaut , lai noklājas ar putekļu kārtu, ja būs kāds cilvēks, kas ar lielu prieku lietos atdoto lietu.
    Es parasti, kad nopērku kādu sliktu sejas mazgājamo atdodu draudzenēm, kuras par to līdzekli ir sajūsmā.

    AtbildētDzēst
  2. uj, palete nemaksāja dārgi! Un tas, kas vēl mani priecē, jo, ja palete būtu maksājusi dārgāk, es noteikti būtu vēl vairāk vīlusies...,cik īsti šī palete maksāja, neatceros,(vairāk par 5ls toč nemaksāja) bet tu vari paskatīties e-bay.com- make up paletts un Tev tur izmetīs tūksošiem, un par Tev izdevīgiem piedāvājumiem! :)
    varu iedomāties, kā meitene pārdzīvoja, ja it sevišķi tā bija domāta, kā dāvaniņa.
    paldies par ieteikumu- uzdāvināt to kādai draudzenei! :)

    AtbildētDzēst
  3. es kā pirmo domu iedomājos , ka tā ir vaigu sārtumu palete :)

    AtbildētDzēst
  4. Visdrīzāk tev ir gadījies pārdevējs ar daudz pasūtījumiem, kurš iemetis ne tās ēnas tev , vai arī šmaucejs :)nemēgināji rakstīt viņam?

    AtbildētDzēst
  5. patiesībā varētu pat pāris krāsas izmantot kā vaigu sārtumu.

    tika uzrakstīta slikta atsauce, ka krāsas neatbilst patiesībai.
    ...nekas, dzīvē visādi gadās. domāšu, ka cilvēkam vienkārši misējās, nevis centās mani apšmaukt!

    AtbildētDzēst
  6. vajadzēja pirms rakstīt atsauksmi, sazinaties ar pašu pārdevēju . kad man atsūtīja nepareizās krāsas balonu 500 paku, pārdevējs atvainošanās vietā atsūtīja īstos par brīvu :)
    vienmēr , ja kaut kas neapmierina , no sakuma jāraksta pārdevējam , ja tas ignorē vismaz pāris dienas, vari likt slikto atsauci

    AtbildētDzēst
  7. Anonīms12/4/12

    tas ir vaigu sārtums -_____-

    AtbildētDzēst

Blog Archive