Kim Kardashian

čiu, meitenes!

inspired by  Kim Kardashian

Nu tad es sāku...

*šeit bilde pagaidām bez skropstu tušas

*viņai bija izteiksmīgas uzacis, ar acīs krītošu līniju, kas iziet uz āru un velkas gan drīz līdz pašai uzacij, un zemāk gāja vēl viena līnija, taču tā bija daudz īsāka- apakšējā līnija sākas no apakšējās acs līnijas, augšējā no augšējās acs plakstiņa

jā, viņai lūpu krāsa bija daudz reiz izteiktāka, šinī bildē diemžēl nesanāca tā nobildēt... 

šeit ir lūpu krāsa, kuru izmantoju- L'oreal 361

lai novilktu līnijas izmantoju melnu ēnu 

 gaišāko krāsu izmantoju iekšējiem acs stūrīšiem, un divas tumšākās vietā, kur lokās plakstiņi


Kimai bija viss uz pusi tumšāks! Tā, kā es neesmu tumšu/ melnu acu cienītāja, krāsas izvēlējos mazliet piezemētākas.
Ja būtu fake skropstas pielīmētas izskatītos 2x labāk! Bet tā kā man tādu nav, jāiztiek tikai ar skropstu tušu. 


*protams, man vēl daudz jāmācās... 


Jaukas atlikušās brīvdienas! 

xoxo,
Santa



6 komentāri

  1. Izskatās vienkārši ideāli!!
    Ļoti līdzīgs rezultāts!! Šiks izskats!

    AtbildētDzēst
  2. Kimai kosmētika ir uzlikta vienkārši perfekti, kā vienmēr, BET skatoties uz viņu, mani nepamet tāda grūtuma sajūta, jo vienmēr visa ir daudz par daudz, melnas acis, milzīgas skropstas. Domāju, ka daudzi man piekritīs, ka daudz lielāka māksla ir uzlikt meikapu tā, lai seja izskatās dabīga.
    Šajā gadījumā, man Tavs meikaps daudz vairāk iet pie sirds, ir līdzība, taču Tev daudz "vieglāks" tas skats. :)

    AtbildētDzēst
  3. Great inspiration!! :)
    Car
    http://www.waytheby.blogspot.com

    AtbildētDzēst
  4. Anonīms28/1/12

    smuki! :)

    AtbildētDzēst

Blog Archive