Acu grims vasarīgajos toņos

Labrīt, visiem sestdienas gulētājiem! 

Esmu nesen cēlusies un esmu gatava strādāt! 
Šodien no manis būs acu grims. Sen nebiju veidojusi šos rakstus par acu grimiem, visu laiku tik atrādīju produktus un laika kam citam nesanāca.  

Dievinu siltu laiku, sauli, smiltis, debesis, tāpēc kaut kas vēl no vasarīgajiem toņiem. 
Uz visa acs plakstiņa dzeltenā Manhattan ēna un zem uzacs kaula, vietā, kur plakstiņš lokās Essence 56 hyped up ēna. 
Izmantoju Essence multi action blackest black skropstu tušu. (rakstu vari aplūkot šeit ) un Laineri Maybelline 01 Black (rakstu vari aplūkot šeit.)

Kurš ir jūsu mīļākais gadalaiks? 

Nākamais raksts jau rīt, arī būs acu make up, šoreiz jau ar aktuālākām krāsām rudenim! 


xo, Santa

4 komentāri

  1. Anonīms13/10/12

    Mans visu laiku mīļākais laiks ir saulains rudens. Pati arī esmu iecienījusi tērpties dabīgās krāsās - nu tieši tādās, kādas rudenī redzamas kokos :) Pieskaņojos. :) Grimma ziņā arīdzan.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. jā, ja rudens būtu saulains un sauss, tad arī tas būtu viens no maniem mīļākajiem gadalaikiem. bet tā kā tas ir drēgns, slapjš un auksts, tad ne īpaši iet pie sirds. Bet krāsu ziņā arī man patīk rudens. :)

      Dzēst
  2. Man patīk gan vasara, gan ziema, bet ar nosacījumu, ka jābūt kārtīgai saulei, lai var peldēties un sauļoties vai kārtīgam sniegam, kad var baudīt baltumu un nevajag uzmanīties, lai neiekāptu peļķē.

    p.s. man ir jauns rakstiņš :)

    AtbildētDzēst
  3. Man patīk rudens un vasara. GAn krāsu, gan laika ziņā! :) skaists acu grims!! Cerams, ka būs trendīgajos haki toņos. :) Gaidīsim.

    AtbildētDzēst

Blog Archive