Essence mākslīgās skropstas


Sveikas <3
Saņēmu pāris ziņas ar tekstu, kur esmu pazudusi. Tad nu atbildu, neesmu nekur pazudusi, atkal ar laikiem man neiet, nespēju atrast laiku blogošanais- jauniem, interesantiem rakstiem. Ir ļoti grūti rakstīt un sagatavot interesantus rakstus, ja ir daudz citu aktivitāšu ārpus skolas un mājām. Ceru, ka sapratīsiet. Es nepametīšu šo vietu, vienkārši uz doto brīdi tā laika vienkārši nav tik daudz rakstītu. 
(Taču šīs dienas- piektdien, sestdien, svētdien, katru dienu būs pa jaunam rakstam, kā atlīdzība, ka nesanāca laika pa nedēļas vidu neko ierakstīt).  :)


Šodien par Essence skropstām.
Šīs skropstas uz acīm izskatās pietiekami dramatiski, tās ir pamanāmās, acīs krītošas un nedod "dabiskuma" efektu. Tās noteikti ir ballīšu skropstas. Skropstas ir garas, cita biezāka, cita plānāka.
Skropstām līdzi nāk arī līmīte, kuru  tā arī neizmēģināju, jo lietoju kādu citu līmi. 
Skropstas ir ļoti paļāvīgas, nav cietas, tās viegli padodas, tāpēc ir viegli uzlikt uz acīm.
Šīs skropstas izmantoju arī tad, kad veidoju Mickey Mouse izskatu konkursam.
Skropstas uz manām acīm.
Piekritīsiet, ka pietiekami garas un pamanāmas.


Kā Jums ir ar pielīmētajām skropstām? Mēdzat tādas lietot, vai priekšroku dodiet labai tušai? 



xo, Santa






4 komentāri

  1. Es nelietoju mākslīgās, skropstas ir man pāris mājās, bet vēl neesmu lietojusi, jo nav bijis pietiekami svinīgs pasākums.
    Tā kā esmu ataudzējusi savas skropstas, tad priekšroku dodu skropstu tušai, kas izcels manas skropstas!
    Ar atgriešanos!:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Godīgi, es nekad arī neesmu ikdienā staigājusi ar mākslīgajām skropstām, atskaitot vienu reizi, kad uzliku tās uz savu dzimšanas dienu.:)

      Dzēst
  2. Pilna atvilkne ar pielīmējamajām skropstām. Agrāk sev izmantoju pilno līniju, bet patreiz ja vēlos izveidot dramatiskāku izskatu, tad izmantoju skropstu pušķīšus, kuri pakuplina un pagarina skropstas neradot mākslīgu efektu :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. jā, arī man mājās ir kušķīši, bet es nemāku vēl pietiekami labā kvalitātē tos uzlikt. :)

      Dzēst

Blog Archive