Garnier BB cream Pure Active

Sveikas <3

Atsauksme par jauno BB krēmu no Garnier.
Ļoti īsi:
Paredzēts pret ādas nepilnībām. Kombinētai un taukainai sejas ādai, acu mirklī noslēpj nepilnības.
Krēms satur 2% koncentrētā silisilskābes, kura cīnās pret ādas nepilnībām. 
Satur SPF 15 filtru.
Tonis Light, tomēr gaišai sejas ādai tas ir par tumšu. 
Šis BB krēms noteikti ir vidēji biezas konsistences, salīdzinājumam blakus uzliku šķidrākas konsistences tonālo krēmu, lai būtu skaidrība, cik tad biezs tas ir.
Aromāts...uhh, palasot citu meiteņu atsauksmes un viedokļus, visām patīk tas, bet ne man. Man tas atgādina kaut ko rūgtu, kaut ko saskābušu, šis aromāts pilnīgi un noteikti nav manam degunam atbilstošs.
Šo BB krēms pēc kāda laika noteikti būtu jāatsvaidzina ar pūderi. Noteiktu nebūs no tiem tonālajiem krēmiem, kuri matē visas dienas garumā.

Kas man likās interesanti, ka uz paciņas ir šī produkta veidotas aptaujas rezultāti, ar kuriem arī es padalīšos.
Šinī aptaujā ir piedalījušās 64 sievietes un procentuāli parādīts, cik daudz sievietes piekrīt apgalvojumiem par šo produktu:

Ja atceraties, tad februāra mēnesi rīkoju Giveaway sadarbībā ar Garnier.
Šis būs tas raksts, kad atļaušu meitenēm izteikt savas domas par Giveaway laimēto balviņu BB krēmu.

Ļaujam meitenēm izteikties. :)
Ivitas domas: "Ļoti patīkama ir šī krēma smarža un tas, cik viegli tas klājas. Maigs un samtains. Man patīk."

Inas domas: "Aktīvi lietoju nedēļu un teikšu, ka patīk. Tonis gan ir par tumšu , tāpat kā priekš daudzām, bet ja lieto minimāli, tad ir ok. Ekonomisks, tilpums 50ml, man pietiks ļoti ilgam laikam. Patīkama smarža produktam. Ādu nesausina, bet es vienmēr kā bāzi klāju sejas krēmu un tad BB krēmu."

Lauras domas: "Ļoti labi piemērots tonis manai sejas ādas krāsai. Smarža ir patīkama, tieši tāda pati kā "Garnier" sejas skrubis un maska trīs-vienā.
Nejūtu maskas efektu, kas ir ļoti labs pluss, jo pavasarī nevēlos noslogot ādu ar kautko smagu. Drusciņ matē, bet izvēlos pēc tam uzklāt virsū pūderi. Kādas sīkas ādas nepilnības nomaskē samērā labi. Iesaku problemātiskas ādas īpašniecēm, jo tur ir 2 % salicilskābes. :)"

Agneses domas: "BB krēms patīk, diemžēl salīdzināt ar citiem BB krēmiem nevaru, jo šis man ir pirmais. Pēc uzklāšanas, krēms atstāj patīkamu, matētu, pūderētu efektu, taču pēc aptuveni 3 -4 h seja sāk spīdēt, tāpēc pēc krēma uzklāšanas viegli nopūderēju seju. Tā kā man ir kombinētas/ taukainas ādas tips ar pūtītēm, šis krēms der, tikai vēl nemanu, ka kaut ko darītu ar pūtītēm, bet ikdienas gaitām der, kad vajadzīgs viegls grims un vasaras sezonā arī būs ok! :)"

Hertas domas: "'Bb krēms tīri tā neko, taču man labāk patīk maybelline dream pure bb krēms. Varbūt tas man labāks liekas, jo tonis ir atbilstošāks nekā garnier krēmam un klājas arī nedaudz vieglāk."


Padalies arī ar savām domām, komentāru sadalā, par šo BB krēmu.

Lai jaukas brīvdienas! :)
xo, Santa

2 komentāri

  1. Man patika nu tā, ne īsti jā, ne īsti nē. Kaut kas viņā ir labs, piemēram, vidēja sedzamības pakāpe, bet tonis un noturība pieklibo manai ādai :)

    AtbildētDzēst
  2. Ko nozīmē BB krēms? Tāds kas nosedz pumpas?

    AtbildētDzēst

Blog Archive