Haul: Mazie krikumi no "Drogas"

Sveikas <3

Šodien, savā brīvdienā, grasījos laiski gulēt saulītē un nedarīt neko. Paldies Mātei dabai... tagad sēžu istabā un rakstu rakstus, par kuriem arī jūs tuvākajā laikā uzzināsiet.


Ar Gel cushions esmu pazīstama jau labu laiku. Man gandrīz katrā augstpapēžu kurpju pārī ir šie želejas spilventiņi, tie palīdz man nostaigāt bez sāpēm kājās kādu stundiņu ilgāk. Labs ieguldījums kāju komfortā. 

SYX sejas maska. Nebiju iepriekš redzējusi šādas firmas sejas masku, tāpēc nolēmu pamēģināt.
Sildoša mango, aprikožu un persiku maska. Izmēģināju... nekas īpašs.

Īsti nezinu vai L'oreal šis ir vai nav jaunums, taču es pirmo reizi ķēros klāt pie tā.
L'oreal Clean Pod+ Gel. Es laikam vairāk esmu sajūsmā par mazo gumijas skrubīti, kas nāk līdzi šim attīrošajam līdzeklim, nekā par pašu želeju. Ja gribat dzirdēt atsauksmi, padodiet ziņu komentāru sadaļā.
Atkal es ar saviem Essence lūpu zīmuļiem. Šoreiz iegādājos Nr. 12, jo tāds vēl manā kolekcijā neatrodas.
Catrice lūpu krāsa, tonis: Play the plum 170
Lūpu krāsas tonis man liekas ļoti sulīgs un atbilstošs vēsākai vasaras dārza ballītei.




Kā tu cīnies ar sāpošām un nogurušām kājām? Padalies ar savu noslēpumu.


Spīdiet, mirdziet, priecājieties, tas nekas, ka laiks neatbild ar to pašu. Lai izdevusies diena!.



xo, Santa



5 komentāri

  1. Es arī gribēju sauļoties. :(

    AtbildētDzēst
  2. Es arī... bet nesanāk. Kad ir brīvdienas, tad saule ir aiz-slēpusies aiz mākoņiem.

    AtbildētDzēst
  3. Es tieši tāpat cīnos ar sāpošām kājām, bet vēl papildus lietoju atvēsinošu kāju spreju, lai pēc kurpju nēsēšanas pampums pazūd. :)

    AtbildētDzēst
  4. Man sāpošām kājām savulaik ļoti palīdzēja pašmāju Dzintara krēms nogurušām kājām.

    AtbildētDzēst

Blog Archive