Weekly Obsessions |5

Sveikas, daiļavas <3

Daudz nerunāšu un uzreiz ķeršos vērsim pie ragiem. 

Sakiet, ko gribat, bet mani vienmēr ir apbūruši šādi interesanti cilvēki un es esmu ļoti priecīga, ka Eurovision 2014 uzvarēja Austrijas pārstāvis/-ve. Dziesma galvā skan nepārtraukti, patīk izpildītāja spēcīgā balss, tērps, skatuves noformējum un gaismu specefekti.

Tā kā šobrīd laika apstākļi neatļauj vēl laiskoties saulītē un ķert pavasara iedegumu, tad ķēros klāt pie citām metodēm. Skapītī atradu, manuprāt, pagājušā pavasara sezonā pirkto Sun Ozon pašiedeguma aerosolu, jāsaka, ka tagad tas iet uz Urrā! Nejūtos vairs kā piena puika, valkājot krekliņus, blūzītes ar īsākām piedurknēm.
Tā kā šis jau iet uz beigām, varbūt vari ieteikt kādu krēmveida pašiedeguma līdzeklī?! 

Šo Avon Planet spa plēvītes veida masku iegādājos ziemā, kad mana ādā bija sausa un tai vajadzēja kaut ko maigu, kas attīrītu seju no vecās ādiņas. Maska pienācīgi dara savu darbu, es esmu sajūsmā par to, cik maiga mana seja paliek uzreiz pēc šī pīlinga, tiesa gan atmirusī ādiņa vēl šur tur parādās, bet kopumā seja liekas tīrāka un gludāka.
Nepārprotiet mani, masku nelietoju katru dienu! To uzklāju tikai reizi nedēļā un parasti tā diena ir svētdiena, kad gatavojos jaunai darba nedēļai.

Es nevaru iedomāties pavasari bez košām nagu lakām. Kā man ir laiks, tā skrienu krāsot savus nagus visās iespējamās varavīksnes krāsās. 
Šoreiz es izvēlējos ColoRAMA Neons kolekcijas 191 toni. Apakšā ir klāta nude laka, lai tonis būtu košāks un izteiksmīgāks. 


Kas šonedēļ tevi nav licis mierā? Padalies ar savām nedēļas apsēstībām. 




Lai pozitīva un super jauka diena! 



xo, Santa

8 komentāri

  1. Man ir iestājusies pilnīga rutīna - lietoju vienu un to pašu jau labu laiku. :)
    Dabba ābolu ūdens sejas atsvaidzināšanai gan ir pieminēšanas vērts - ļoti foršs produkts. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es beidzot esmu saņēmusies nopirkt kādu ūdentiņu sejas atsvaidzināšana un Tu ar savu atsauksmi blogā esi mani "uzpirkusi." Jau zinu, kas jāiekļauj nākamajā shopping listā. Paldies. :)

      Dzēst
  2. Esmu apsēsta ar remontu un interjēra plānošanu, kosmētika ir ievirzījusies citā plānā! :)

    AtbildētDzēst
  3. Oj, man arī tas ir priekšā, nevaru vien sagaidīt. blush Būs arī apskatāmas bildes ar tava darba rezultātiem- iedvesmai? :)

    AtbildētDzēst
  4. Paštonējošais ir arī patreiz mans lieliskais draugs.gribas saglabāt brīvdienu iedegumu, un arī slinkums uz solāriju iet :D . Jau gadiem llgi lietoju St. tropez.. Pērku gan londonā :))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Neesi mēģinājusi atrast kaut ko līdzīgu arī Latvijā? :)

      Dzēst
  5. Man daudzus gadus mīļākais ir Dove paštonējošais. Patīk smarža un smirdēt sāk tikai pēc pāris stundām. Ļoti labi mitrina un bonusā mirdzumiņi - svētki ikdienā. Var nopirkt arī bez mirdzumiem. Tie gan ir ļoti smalki un smuki.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Laikam savs neinteresantais un "pelēkais" paštonējošais, izsmidzināmais aerosols būs jānoliek malā uz sapūšanu un jāņem ciet Dove ar mirdzumiņiem. Gribu, lai āda mirdz vēl pirms īsta iedeguma. :))

      Dzēst

Blog Archive