Weekly Obsessions |11

Sveikas <3

 Svētkiem viss sagatavots, rauši, gaļa, salāti, grills kaujas gatavībā? :))
Kur šogad svinēsies? Pastāsti man.

Iegāju Rihanna's Youtube.com kanālā un visas nedēļas garumā klausījos visas viņas vecās dziesmas. Bija konkrētas dziesmas pie kurām es nolēju asaru un, pie kurām arī smējos. Katra dziesma uzsita man atmiņu vilni... <3 
Pirms apmēram 4 gadiem šī bija mana top dziesma. Rihanna toreiz bija mana dieviete, ar skaistu ādu, smaidu un matiem. Arī tagad nekas nav mainījies, viņa ir skaista ar tikpat mirdzošām acīm, smaidu un matiem, tikai tagad es par to vairs tā nejūsmoju kā kādreiz. 
Rihanna SOS

10 dienu mirdzuma maska
Par šo jau proeicājos iepriekšējā rakstā, kuru vari aplūkot šeit
Patiesi laba maska, piešķir matiem mirdzumu un zīdainu sajūtu. <3 I'm inlove! 

 Essence nail art express dry drop
Lietoju to nepārtraukti, kad nolakoju nagus.Tas manā skatījumā nenožāvē laku, bet tā sastāvā esošā eļļiņa,  padara nolakoto vienkārši "nelipīgu." Mazliet vilšanās...bet ir arī plusi- man patīk, ka tā eļļiņa aizslīd līdz kutikulai un nagi izskatās pasakaini, kā tikko no salona, iesmērēti ar kādu kopjošu līdzekli. 

Ohh, labāk nerunāsim par to laiku, kas ir ārā... Pagaidām vasaras sajūtas nav nekādas. Visas manas vasaras kleitas stāv un noput skapī, ar nepacietību gaidu, kad tās varēšu sākt nēsāt. 
Zemenes un citi šīs sezonas augļi un dārzeņi, ir vienīgās, kas šo situāciju spēj labot. Nomm, nom. Kas ir tavi mīļākie augļi, dārzeņi vai ogas vasarā? 

 Mohito somiņa
Nopirku uz atlaidi Mohito veikalā, lielisks izmērs, ne par lielu, ne mazu. Īsa auguma meitenei kā man- ideāli atbilstoša. Domāju pirkt melnu vai šo krēmkrāsas somiņu, loģiski izdomāju, ka viena tumša ziemas/ rudens man jau ir, tāpēc iegādāšos šo. 


Ak vai, šodien domas ir pavisam kaut kur projām, nespēju koncentrēties normālam rakstam. 



Atkārtošos ar jautājumu: Kur šogad Tu sagaidi Jāņus un ko traku esi ieplānojusi izdarīt šajos svētkos? :) 


Lai super jauki, jautri un droši svētki! Sargi sevi, tad arī Dievs tevi sargās!  

xo, Santa


Nav komentāru

Blog Archive