Kolosālā Catrice Made to Stay lūpu laka |Make- up

Meitenes! Šī ir vienreizēja lūpu laka, kura noteikti tev ir vajadzīga. Cena draudzīga, produkts brīnišķīgs.
Šai lakai ir laba pigmentācija, lūpas nepaliek sausas un neplaisā, tā uz lūpām paliek, ja ne 8h, tad  6h noteikti! Kad lūpu laka tiek uzklāta uz lūpām, pēc pāris minūtēm tās sāk mazliet kņudināt, taču šī sajūta nav neciešama un tā nesaglabājas ilgu laiku.
Man bija viena "Made to stay" lūpu laka, kura no lūpām pazuda momentā, par ko arī izstāstīju Zandai un viņa man ieteica izmēģināt šīs pašas kolekcijas tieši šo, 060 Mission PINKpossible, toni. Paldies Zandai- nenožēloju! Lūpu laku lietoju kā traka, patīk gan košā un sulīgā krāsa, gan tas kādā konfortā jūtas lūpas. Esmu arī apmierināta ar salīdzinoši ērto aplikatoru, kura "galviņa" ir īpaši uzmodelēta ērtākai produkta uzklāšanai. (Bildē spīdums klāts ar aplikatoru, jāsaka ka diezgan veiksmīgi esmu uzkrāsojusi ar to savas lūpas, jo parasti klājot šāda veida spīdumus rezultāts ir mazliet čābīgāks.) Domāju, ka par cenu, kuru Catrice piedāvā neko labāku neatrast. 
Es esmu sajūsmā un noteikti iesaku izmēģināt, domāju, ka nevajadzēs vilties. 
Noturīabas un pigmentācijas ziņš šī lūpu laka ir sevi pierādījusi. :) 

Varbūt arī tu esi atradusi kādu tikpat kolosālu lūpu laku par draudzīgām cenām? Padalies informācijā!



Bučiņš- čučiņš! 

Santa

9 komentāri

  1. Kāds košums - izskatās ļoti forši :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Dzīvība sejā parādās, uzkrāsojot šādas lūpas. :)

      Dzēst
  2. Koša un kliedzoša, bet tik lieliska! Jā, šī tiešām no visas šīs lūpu laku sērijas ir tik superīga! Man prieks, ka tev arī patīk, jo es šo burtiski dievinu. Tonis, kas man iemācīja mīlēt neona fuksijas :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Vēlreiz saku paldies tev par ieteikumu :)

      Dzēst
  3. Būs jāiegriežas Drogās, nebiju vēl ievērojusi šo kolekciju. Kurš ir tas tonis, kas pazūd no lūpām?
    Jauku dienu vēlot,
    Kristīne (www.9ninekit.blogspot.com)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tas, kurš pazūd no lūpām ir 010 Rose- Wood If She Could

      Dzēst
  4. esmu to neveiksminieku pulkā, kuriem šitās sērijas lakas dienas beigās lūpas padara ne tikai sausas, bet arī plēkšņainas :( tāda sajūta, ka nebūtu koptas vispār. bet tik un tā ik pa laikam laku lietoju, patīk sajūta, pat neskatoties uz sekām :D

    AtbildētDzēst
  5. Man šķiet, ka laba kvalitāte par superīgu cenu ir tikai Catrice un Essence, NYX vēl. Pārējie jau laikam cenu plauktiņā mazliet augstāk.

    AtbildētDzēst
  6. Ja lūpukrāsā var iemīlēties, tad es laikam tikko iemīlējos :) Skrienu uz Drogām :)

    AtbildētDzēst

Blog Archive