LONDON '16 Part II & III #SantaExplores #SantaExploresLondon

Otrā diena! (15.04.2016)
(Pārskatu par pirmo  dienu Londonā vari lasīt ŠEIT).
Otrā diena Londonā bija ļoti mierīga. Piecēlos salīdzinoši vēlu, pilnīgi šķita, ka
viss notiek palēninājumā, bez steigas un stresa. Laika apstākļi nebija tie iepriecinošākie, visu dienu lija lietus un bija vēsi. Šinī dienā vairāk sanāca vienkārši klīst pa ieliņām, aplūkot arhitektūru, izzināt kultūru un malkot kafiju un našķus dažādās kafejnīcās. Dažbrīd pat šķita, ka lietus dēļ es klīstu no vienas kafejnīcas un otru.

Es zināju, ka Londona ir pazīstama ar ārkārtīgi plašu kultūru sajaukumu. Visur kur ej, var dzirdēt dažādas valodas, redzēt dažādu krāsu cilvēkus- es biju pārsteigta un ārkārtīgi priecīga redzēt un dzirdēt tik daudz vienu viet.  Londona noteikti ir vieta, kur ir viegli komunicēt un atrast kopīgu valodu ar apkārtējiem. (Protams, ja pats esi atvērts sarunai).

Šīs dienas galvenā aktivitāte bija TATE Modern mākslas muzejs, kur tad arī pavadīju lielāko dienas daļu, pētot un lasot mākslas darbu aprakstus. Noteikti varēju apskatīt daudz vairāk un doties uz visdažādākajām vietām, taču laika apstākļi mani savā ziņā atturēja to darīt un, kā jau iepriekšējā rakstā par Londonas braucienu minēju, "manas orientēšanās spējas ir -10", tāpēc nevēlējos nekur tālu nomaldīties.


Vakarā devos uz bāru/ klubu, kur guvu ļoti interesantu pieredzi. Galvenokārt, mani šokēja meiteņu apģērba izvēle. Nebiju gaidījusi, ka meitenes uzdrošinās kā augšdaļu uzvilkt vienkārši krūšturi. Nu tas, tā- šoks man, par pārējiem nezinu.  Ojj, un par klubu ieejas maksu vispār nerunāsim, tā ir sākot no ~10.00£ un tā uz augšu... Plus bāri ilgākais strādā līdz ~3.00 naktī- kāda netaisnība! hi). 
 Lai vai kā bārā, kurā man sanāca pabūt bija izcila mūzika un kolosāla atmosfēra! VISI,VISI  kustējās un pulsēja vienā ritmā ar mūziku. ...Ohh, meitenes, kā tās "šokolādes" dejo!!! Viņiem visas kustības tik dabiskas, ritmiskas un gaumīgas! Skatījos un nevarēju novaldīt savu sajūsmu. 

Trešā diena! (16.04.2016.)

Trešo dienu pavadīju uz velosipēda, sekojot līdzi savam pavadonim, kurš mani veda pa kanālu gar ZSL Zoo London. Šī noteikti nebija diena priekš Zooloģiskā dārza, jo atkal tā bija lietaina un nevienam no mums nebija vēlmes staigāt pa Zooloģisko dārzu. (Kā pārvietošanās līdzekli izmantojām sabiedriskos velosipēdus "Santander" ).
Šīs dienas galvenais mērķis bija Camden lock marketKolosāla vieta, kuru noteikti iesaku apmeklēt ik vienam. Tā ir vieta kur var pavadīt visu dienu, tik daudz tradicionālu ēdienu no visdažādākajām pasaules malām. Uz turieni noteikti iesaku doties ar tukšu vēderu, lai var nobaudīt no visa pa drusciņai. Mūsu galvenais mērķis bija tieši ēdiens, taču tirgū nopērkami arī daudz dažādu "knibuļu", kuriem arī es nevarēju paiet garām un pāris no tiem atvedu mājās kā suvenīrus.

Trešās dienas hightlight bija atrasties vecākajā Gordon's Wine Bar Londonā un baudīt gardus vīnus. (Neesmu vīnu eksperte, bet varu teikt, ka bija garšīgi). Un atkal- atmosfēra kolosāla, taču vietu pie galdiņiem praktiski neatrast.

 Nevarēju pretoties Crepe with Nutella! Itkā jau nekas īpašs, bet dikti gribējās.
Uz šādas nots, tad arī beidzās mans Londonas brauciens. Esmu iemīlējusies šai pilsētā! <3
Nevaru vien sagaidīt, kad man būs iespēja doties atpakaļ un apskatīt lietas, ko nepaguvu redzēt un piedzīvot to, ko šoreiz nebija lemts piedzīvot.
Vieta kura manā sirdī ieņem īpašu vietu.



Uz tikšanos pavisam drīz!
Santa




2 komentāri

  1. Anonīms21/5/16

    Izskatās, ka bija forši ! Malacis, ka viena aizlidoji - man tas tāds personal challenge uz nākotni :))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Bija tiešām ļoti jauks un arī visnotaļ izaicinošs pārbaudījums! Paldies. :))
      Novēlu arī Tev saņemties, nākotnē izdarīt un izsvītrot no savas challenge lista šo notikumu.

      Dzēst

Blog Archive