KĀDA IR MANA IK VAKARA SEJAS KOPŠANAS RUTĪNA?!

Mana vakara sejas ādas kopšanas rutīna pēdējā laikā ir pavisam primitīva un vienkārša. Vannas istabā attīru ādu no dekoratīvās kosmētikas, un, tad ar Foreo Luna ierīci un attīrošo želeju veicu papildus soli, attīrot ādu un reizē to izmasējot. 

 Pēc tam dodos uz savu istabu, tonizēju ādu ar micelāro ūdeni vai toniku. Šobrīd lietoju Avon Anew Clean Anti age 3in1 attīrošo ūdeni. Diemžēl neko īpašu par šo produktu jums nevaru pastāstīt. Izlietojusi to esmu praktiski visu, bet lai to kādam ieteiktu un par to dziedātu slavas dziesmas... diemžēl šoreiz būs jāiztiek bez tās.
 Pirms miega kā likums man ir uzlikt lūpu balzāmu. Šobrīd mans favorīts ir Kiehl's Butterstick Lip Treatment Naturally nude lūpu balzāms ar toni. Lietoju gan uz nakti, gan izvēlos ar to mitrināt lūpas arī dienā. Pirmajā brīdī kad ieraudzīju, ka lūpu balzāms ir ar toni, par to nodomāju ļoti skeptiski, jo ļoti bieži šādus lūpu balzamus (ar toni) veido piejaucot klāt negaumīgus pigmentus, kas lūpu ādu un koptēlu padara ļoti nepievilcīgu. Toties šis tonis ir ļoti gaumīgs, kas atdzīvina sejas koptēlu un lūpām liek izskatīties veselīgām un koptām. Lieliski piemērots sievietēm, kuras ikdienā daudz nepucējas, taču vēlas izskatīties svaigi un kopti. 
Man ir ļoti strikts likums. Lai cik nogurusi es būtu man ir jāattīra seja no dekoratīvās kosmētikas un vienmēr jālieto kāds mitrinošs sejas krēms. Kiehl's Pure Vitality Skin Renewing krēms ir lielisks ik vakara sabiedrotais, tas ir ārkārtīgi barojošs, biezs un mazliet nospiedošs, ko pieskaitu pie neliela mīnusa. Manuprāt, tas lieliski derēs sausas ādas īpašniecēm, kuras meklē īpaši kopjošu un barojošu nakts krēmu, kas pasargās trauslo ādu no plaisāšanas un sauso pleķu rašanās. Personīgi man tas likās mazliet par nospiedošu.
Acu krēmu lietoju kā dienā tā arī vakarā, šobrīd izvēlos Origins GinZing izgaismojošu acu krēmu, kas pamanāmi izgaismo zonu zem acīm, liekot tai izākstīties gaišākai un ne tik nogurušai.



Bildes veidoju ar Jauno Samsung Galaxy A3 viedtālruni. Protams, ka ir redzama bilžu kvalitātes atšķirība starp foto kameru un viedtālruni, bet jāsaka, ka telefonā iestrādātā kamera ir ļoti labas kvalitātes, jā varbūt bildi veido mazliet pelēku un neizteiksmīgu, taču ar dažādām bilžu uzlabošanas aplikācijām un Instagram filtriem, mēs ikvienu foto attēlu varam padarīt daudz patīkamāku un pievilcīgāku acu skatam.  Es neesmu liela jaunāko tehnoloģiju pārzine, man galvenais telefonā ir primārā funkcija sazvanīt, aizsūtīt īsziņu un iespēja iemūžināt mirkli. Šis telefons pilna visas iepriekš nosauktās funkcijas un pat vēl vairāk. 



Kāda izskatās tava ik vakara sejas ādas rutīna? Cik soļiem tu ik vakaru izej cauri? 
 KĀDU VIEDTĀLRUNI TU LIETO? Samsung?Apple? Nokia?


Bučas-bučiņas
Santa
  

8 komentāri

  1. Kiehl's krēms man ļoti, ļoti patīk. Kad pirku man veikalā uzreiz teica lai lietoju pavisam mazu pikuci jo savādāk šķitīs ka krēms ir ļoti intensīvs. Un tā vaniļas smaržu vienkārši dievinu!!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tiešām, ja krēmu uzliek mazliet par daudz, tad sajūta patiešām ir smagnēja un nospiedoša. :) Tāpēc jākontrolē produkta daudzums.
      Īsti neesmu pārliecināta, ka viņiem ir vairāki aromāti šinī kolekcijā, bet šis konkrētais krēms izteikti smaržo pēc medus/ bišu vaska.

      Dzēst
  2. Man arī Kiehl's krēms ir par smagu, šobrīd jau nedēļa kā lietoju Artemis nakts krēmu, tas man ļoti patīk :). Mani soļi ir: kosmētikas noņemšana ar micelāro ūdeni vai pieniņu, sejas mazgāšana ar putām, toniks un krēms :).

    Tikai iPhone, Samsung nevaru ciest :))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Hi hi! Redzēju jau tavu Instagram ar Artemis produktiem. :)
      Man līdzīgi kā tev, lietoju tikai primāros soļus. Vienu brīdi biju aizrāvusies ar neskaitāmiem soļiem un krēmu kārtām, bet tad sapratu, ka īsti nemaz nepatīk tā "~10 soļu" rutīna, īpaši uz vakaru- liekas, ka visas produktu paliekas paliek spilvenā.

      Auch! Nabaga Samsung'i. :D

      Dzēst
  3. Ir smagnējs Kiehls krēms, jā, bet man ļoti patīk, jo āda tiešām tāda mīksta un pabarota, kā arī nav izsitumu (pagaidām) :D Kādus gadus 4 esmu savās rokās turējusi tikai Iphone, nemaz laikam nemāku ar citiem telefoniem apieties :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Arī man patīk, bet ne ikdienas lietošanai.:)
      Hahh, es labu laiku turēju rokās Samsung, tagad kad tiku pie Iphone nezināju kā ar to rīkoties. Bet tagad jau viss liekas vienkārši un saprotami. (Tik nevaru piešauties pie latviešu tastatūras un autocorrect).

      Dzēst
  4. Man ļoti, ļoti patīk Kiehls sejas krēms, neuztveru to kā smagu, drīzāk savādākas tekstūras, klāju uz nakti un ļoti patīk kā darbojās, mitrina un mīkstina sejas ādu, no rita pamostos kā zīdainis ar perfektu ādas toni ;)) Ceru, ka ši mīlestība turpināsies :D Jānogaida vel nedēļa ;)
    Par telefoniem runājot, jau kuro gadu pirku Samsungus, tad apnika, ka jāmaina ik pēc diviem gadiem, jo tas ir max laiks, kad viņi normāli funkcionē! Nopiku huawei honor 8 , varu teikt godīgi, ka tas ir labākais telefons kāds jebkad man ir bijis..un maksāja par pāris simtiem mazāk, kā jaunais Samsungs...

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man liekas, ka es spilvenā ielīpu, ja par daudz uzklāju. :D
      Starp citu, arī es ilgu laiku domāju par Huawei telefonu sadarbībā ar Leica fotokameru. Šis telefons mani dikti ieinteresēja. Bet beigu beigās... izvēle'krita uz Iphone. (Laikam tāpēc, ka visu laiku par to sapņoju un ļoti ļoti gribēju savā īpašumā).

      Dzēst

Blog Archive