IEPAZĪSTIES AR "UNIKA ANNIKA STUDIO" DIBINĀTĀJU

Šodien, mani bloga lasītāji, es jūs iepazīstināšu ar Anniku, ļoti atvērtu, draudzīgu, sirsnīgu un atklātu personu, kura pirms kāda laika vēra vaļā savu studiju "Unika Annika Studio" Aleksadra Čaka ielā.


Mani sauc Annika Petraškeviča, man ir 26 gadi un mana dzīve daudz maz “griežas” par un ap modi. Tā kā man ir bakalaura grāds multimediju komunikācijā, agrāk aktīvāk darbojos žurnālistikas un blogošanas jomā. Maģistrantūras studijas radīja ideju par pašai savām modes un stila lekcijām. Tās pasniedzu aptuveni pusgadu un nonācu pie secinājuma, ka vēlos darboties šajā jomā nopietnāk, līdz ar to šogad piepildījās mans lielākais sapnis par savu modes un stila studiju.
Kas ir „Unika Annika Studio’’ un kā tā radās?
 "Unika Annika Studio" ir mans sen lolots sapnis par skaistu, sievišķīgu vidi, kurā darboties ne tikai man, bet arī citiem interesentiem. Mani pašu primāri saista savu modes un stila lekciju vadīšana, bet studija ir atvērta dažādām aktivitātēm: pasākumu, prezentāciju , lekciju organizēšanai. Aicināts ir ikviens, kas vēlas realizēt savu ieceri mājīgos, skaistos un romantiskos apstākļos. 

Kāds ir šīs studijas mērķis?
 Studijas mērķis ir ne tikai man pašai realizēt savus personiskos projektos, bet ļaut arī citiem īstenot īpašus un svarīgus dzīves notikumus.

Līdz šim atmiņā vispaliekošākais notikums, kas saistīts ar tavu studiju
Līdz šim paliekošākais studijas notikums ir nesen notikusī vecmeitu ballīte. Ļoti patika, kā meitenes bija sagatavojušās, ņemot vērā studijas interjeru. Ārkārtīgi skaisti noformējumi tortei un dzērieniem, kā arī patīkami iepriecināja izvēlētais baltais dress – code. Šajā sezonā šāda veida ballītes studijā ir īpaši aktuālas, liels prieks dzirdēt no dāmām komplimentus par studijas interjeru, kas ļauj īpašajam pasākumam kļūt vēl skaistākam un atmiņā paliekošākam. 

  Kāpēc studija veidota tieši šāda, tik ļoti romantiskā stilā?
 Studijas interjers spilgti iezīmē manu personību un stilu. Man patīk tāds balts, pasteļtoņu interjers. Esmu ārkārtīgi liels antīko mēbeļu un interjeru aksesuāru fans. Paldies Solvitai Kvitei – Beltei, kas palīdzēja realizēt manu sapni par studijas mēbelēm. Solvitas zīmola “Kvites design” pūdera rozā dīvāniņš un krēsli, manuprāt, piešķir galveno “odziņu” studijas telpām. Man pašai ir milzīgs prieks par studijas apgaismojumu, ilgi meklēju atbilstošākās lampas un esmu patiesi priecīga par rezultātu. Iespējams, man mājoklis nav tik romantiskā stilā, bet studijā parādās daudzas detaļas un interjera stila iezīmes, kas novērojamas arī manā personiskajā telpā. Pats galvenais: es ļoti mīlu antīko mēbeļu stilu un ar to saistītos elementus. 

 Kas, tavuprāt, jādara sievietei, lai viņa justos pārliecināta par sevi?
Lai sieviete justos pārliecināta par sevi, pats galvenais ir jāiemācās sevi pieņemt un mīlēt. Mums, sievietēm, ļoti patīk analizēt un kritizēt tādus sīkumus, kurus pat apkārtējie nepamana. Vismaz es tā daru visu laiku, jo esmu maksimāli paškritiska, bet no tā ir jāiemācās tikt vaļā. Neviens nav perfekts un nekad nebūs. Visskaistākā un sesksīgākā sieviete ir pārliecināta sieviete. 

 Kas tev palīdz relaksēties un atbrīvoties no lieka stresa un noguruma?
  Esmu sapratusi, ka vislabāk man atpūsties un relaksēties palīdz skriešana. Tad es izskrienu visu, kas pa dienu sakrājies, atbrīvojos no negatīvā, tajā pašā laikā, uzņemot jaunu enerģiju nākamajam dienas cēlienam. Noteikti neatsakos no masāžas.

 Trīs produkti, kurus tu noteikti iesaki izmēģināt ikvienai sievietei! 
  Man ir tā iespēja izmēģināt ārkārtīgi daudz kopjošos un dekoratīvos produktus. Noteikt tādus top produktus būtu diez gan grūti, bet noteikti iesaku pamēģināt Inecto Pure Argan roku krēmu – patīkama un maiga smarža, labi iesūcas ādā, nepadara rokas taukainas. Uzskatu, ka sievieti ir īpaši svarīgi rūpēties par savām rokām, lai tās vienmēr būtu mīkstas un zīdainas. Lielu uzmanību pievēršu matu kopšanai, esmu izmēģinājusi ārkārtīgi daudz matus šampūnus, kondicionierus, kā arī eļļas. Man nesens atklājums ir zīmola Kardashain Beauty kopjošais šampūns un kondicionieris. Iesaku noteikti izmēģināt arī šī paša zīmola melno ķimeņu eļļu – fantastiska smarža un maksimāli zīdaina matu struktūra. Tā kā bieži vien neguļu tik stundas, cik būtu nepieciešams, zilajiem lokiem un pampumam ap acīm man palīgā nāk zīmola Remescar krēmiņš. Jāliek ļoti maz, tādu kā nelielu rīsa graudu…. Nebūtu ieteicams lietošanai katru dienu, šis vairāk palīdz tādos kā "sos" gadījumos, kad nav labi gulēts, bet nepieciešams ātri sataisīties. 

Jauki vārdi jums, mani bloga lasītāji, no Annikas:
   Santas bloga lasītāji! Paldies, ka sekojat un iedvesmojaties.  Jūsu atbalsts un komplimenti ir lielākā motivācija ne tikai Santai, bet mums visiem turpināt darīt iesākto!


Bildes: Ilze Ose +Bildes no Annikas Arhīva
Mīļš paldies, Annika, par izsmeļošajām un atvērtajām atbildēm! <3 font="">
 Lai skaisti iesākas nedēļa! 
Santa
 

Nav komentāru

Blog Archive