KOSMĒTIKAS MACIŅA FAVORĪTI

Mans ikdienas make-up jau ilgāku laiku ir nemainīgs, pieturos pie produktiem, kuri ļoti patīk un apmierina.

1. Ujjj. Es pat negribu domāt cik sen atpakaļ pirmo reizi iepazinos ar
 L'Oreal PARIS  Blur Cream bāzi. (Liekas, jau ka mūžību atpakaļ). Lai vai kā, bāze joprojām ir mana favorīte un neatņemama sastāvdaļa manā šī brīža ik rīta makup uzklāšanas rutīnā.
2. Tonālais krēms, kas ir jaunums gan Catrice kosmētikas plauktos, gan manā kosmētikas somiņā. Tas sniedz vienreizēju vidēju/vidēji pilnu pārklājumu, perfekti izlīdzina ādas tonis un noslēpj apsārtumu. Man ir īpaši taukaina āda un kombinējumā ar šo tonālo krēmu tā izskatās nevainojami. Ļoooti labs tonālais krēms par kuru esmu sajūsmā! (Nav sūdzības ar krēma saķeršanos sausajos ādas pleķos un to nevēlamu izcelšanu un pastiprināšanu).
3. AVON bronzas toņa acu zīmulis. Ilgu laiku nelietoju acu zīmuļus, tie vienmēr man smērējās un mūžīgā steigā tos nemācēju gaumīgi uzklāt. Piebildīšu, ka agrāk lietoju tikai un vienīgi melnus zīmuļus. Kopš sāku lietot kaut ko naturālāku (zemes toņus) tā mainījās domas par zīmuļiem un atkal tos sāku iemīlēt no jauna. 
4. Savu ilgi lietoto Milani uzacu pomādi uz kādu laiku esmu nomainījusi uz NYX Eyebrow powder pencil. Zīmulis, kurš perfekti atbilst manu uzacu matiņu krāsai, viegli klājas, nesmērējas, neizplūst un neskrāpē ādu. Ļoti viegli un ātri uzklāt produktu uz uzacīm. 
5. Essence 06 Satin mauve.  Manos krājumos ir kādi pieci šī toņa zīmuļi. Lielisks ikdienas lūpu zīmulis ar odziņu, kas nav par bālu vai kliedzošu dienas make-up prasībām. (Piebildīšu, ka zīmulim nav īsti laba noturība, tā iemesla dēļ, ka tas ir ļoti krēmīgs). Es to lietoju galvenokārt toņa dēļ 
6. Veidojot jeb kuru toņu acu make-up to nobeidzu ar Bio2You birstoši acu ēnu, kas ēnojumam piedod gaismu un mirdzumu.

Kas ir tavi šī brīža make-up somiņas favorīti? Kurus lieto dienu no dienas?

Lai izdevusies nedēļa,
Santa
 

Nav komentāru

Blog Archive