KĀ TU GATAVOJIES SVĒTKIEM?

Runāt par Ziemassvētkiem un sajūtām vēl ir mazliet pāragri, taču es gribu zināt,
kas ir tās lietas, kuras tevī rada svētku noskaņu?

Ja man pašai jāatbild uz šo jautājumu, tad es saku, ka svētku sajūtas man noteikti rada vecāku mājas dekorēšana ar Ziemassvētku dekoriem. Svarīga sastāvdaļa ir skatīties mīļāko Youtube kanālu autorus veidojam"Vlogmass" video un  Robeson Design playlistes "Kā dekorēt māju priekš Ziemassvētkiem" (ŠEIT atradīsi playlisti). Pati jau kuru gadu vēlos veidot "Vlogmass" video, bet vienmēr atrodu attaisnojumu, lai to nedarītu. Protams, arī skaistu "Ziemassvētku" filmu skatīšanās un rosīšanās pa lielveikaliem, meklējot dāvaniņas un domājot ēdienkarti svētku vakariņām. 
20. Oktobrī apmeklēju Polhem PR Ziemassvētku preses dienu, kur iepazinos ar pāris jaunumiem skaistuma pasaulē. Jāsaka, ka pāris no produktiem varētu izveidot arī jaukas dāvaniņas draudzenēm. Kā piemēram "Mājas SPA grozs/komplekts", kurā būtu ievietotas KOCOSTAR maskas gan sejai, rokām un kājām, kopā ar kādu jauku sveci un, piemēram, personalizētu mutes dvielīti ar izšūtiem iniciāļiem.
Atbraucot mājās no Stokholmas sapratu, ka esmu iemīlējusies skandināvu dizainā. Gandrīz katrā kafejnīcā un beķerejā kafija un smalkmaizītes tiek pasniegtas uz brīnišķīgiem māla traukiem.
Prieks, ka arī Latvijā šī nozare attīstās un mākslinieki mūs priecē ar augstas kvalitātes roku darbiem, māla izstrādājumu formā. Jau labu laiku sekoju līdzi @laine_berina_ceramics Instagram profilam, biju priecīga viņas radītos darbus aplūkot arī Polhem PR preses dienā.
 Šī noteikti būs lieliska dāvana kvalitātes un "Hand made" lietu cienītājiem. 

Kas tevī rada svētku sajūtas?

Lai produktīva jaunā darba nedēļa,
Santa






1 komentārs

  1. Skanēs banāli, bet man svētku sajūtu rada eglītes smarža un lampiņu virtenes!

    AtbildētDzēst

Blog Archive