25. DZIMŠANAS DIENA


18. Aprīlī svinēju savu 25. dzimšanas dienu. Akk, kāds skaitlis! Padsmit gados domāju, ka man līdz 25. gadiem BŪS VISS- ģimene, bērni, sapņu darbs, mašīna... te nu es esmu- 25 un nekā no tā. Varētu teikt, ka pāris mēnešus dzīvoju drūmā noskaņojumā, līdz sapratu, ka jālaiž vaļā tas, ko biju iedomājusies, citādi grūti sadzīvot ar domu, ka nekas no tā ko biji iecerējusi nav piepildījies.

25 lietas, kuras vēlos īpaši atzīmēt:

1. Palaid vaļā sapņus, neturies pie tiem;
2. Ģimene un attiecības ar sev tuvajiem ir pats svarīgākais dzīvē;
3. Gludinātas drēbes pilnībā maina to izskatu;
4. Tu vari aizbēgt no cilvēkiem, pilsētas, valsts, bet nekad nevarēsi aizbēgt pats no sevis. Laime un labsajūta jārada sevī pašā (šo man ir iemācījis tētis);
5. Turpināšu dzīvot ar mazliet naivu skatu uz dzīvi. Tā man patīk un tā es jūtos vislabāk;
6. Ļoti ticu karmai;
7. Esmu  iemīlējusi telpaugus;
8. Mīlu veidot "Vision board", varu to darīt stundām ilgi;
9. Man ir jāsāk piedomāt pie tā ko ēdu. Saprotu, ka vairs nevaru ēst visu pēc kārtas un kad iegribas; 10. Veselīgs dzīvesveids ir visa pamatā;
11. Esmu pieradinājusi sevi lietot SPF aizsarg filtrus. Beidzot!
12. Nevajag gaidīt uz citiem- ja tu kaut ko vēlies, ej un dari. Negaidi kāda atļauju vai pamudinājumu;
13. Nav termina- "tagad nav īstais laiks". Esmu pamanījusi, ja es lietas neizdaru tagad, tad par tām aizmirstu un tās neizdaru nekad;
14. Mājās gatavota parastā pupiņu kafija garšo daudz labāk, ja tai pievieno kafijas krējumu;
15. Ja es zinu, ko 100% vēlos, tad es uz to eju un sasniedzu vēlamo;
16. Svaigi griezti ziedi  mājoklim piešķir īpašas sajūtas;
17. Ir jāiet līdzi laikam;
18. Man ļoti ir iepatikusies Bilie Eilish! Kaut kādā ziņā redzu viņā sevi;
19. Vēl joprojām mācos kā savaldīt savas dusmas vai sadzīvot ar savām krasajām garastāvokļa maiņām;
20. Randiņi man sagādā galvassāpes un stresu;
21. Aaaa! Man ir tiesības. Godīgi sakot, domāju, ka nekad tās nedabūšu;
22. Jau vairāk kā divus gadus man ārkārtīgi interesē interjera dizains;
23. Esmu sapratusi, ka man patīk ceļot. Ja būtu iespēja un līdzekļi, galvenokārt jau līdzekļi, es noteikti ceļotu daudz biežāk. Šis ir arī mans viens no lielākajiem plāniem , kuru vēlos īstenot- ceļot un izzināt pasauli;
24. Ir jāsvin katra diena, katrs mirklis;
25. Esmu iemācījusies pateikt "nē".


3 komentāri

Blog Archive