H&M pirkumi


Sveikas. <3
Jau labu laiku atpakaļ, precīzi- 13. septembrī biju H&M veikala atklāšanas pasākumā, kur arī iegādājos pāris lietiņas. 
Biju jautājusi vai Jūs vēlaties redzēt, ko esmu sapirkusi, tad bija pāris cilvēki, kuri atbildēja uz to pozitīvi, ka labprāt redzētu, ko esmu iegādājusies.

Rokassprādžu komplekts zelta krāsā. Rokassprādzes ir arī sudraba krāsā, ja interesē.

Legingi :
Mājas lapā ir ievietoti violetos toņos šie legingi,es iegādājos zilos toņos. 
Vēl es iegādājos divas kleitiņas, melnu un raibi rakstainu. Mazu daļiņu Jūs no rakstainās kleitiņas varat redzēt zemāk ievietotajā bildē. Diemžēl bildi internetā ar šo kleitu nevarēju atrast, lai parādītu kāda tā izskatās uz ķermeņa. Taču kāda tā ir es varu pastāstīt- vasarīga, vecinātās krāsās, rakstaina, pieguloša ar rāvējslēdzēju visā kleitas garumā, no apakšas līdz pat pašai augšai. 

Melnā kleita.
 Ļoti pieguloša, mazliet šikāka nekā ikdienas kleita ar smalkiem, sievišķīgiem elementiem piedurknēs. 

Tādi bija mani nelielie pirkumi veikalā H&M. Ļoti priecājos, ka beidzot arī Latvijā ir šāds veikals. 


Vai Jūs jau esat bijušas šinī veikalā un kaut ko iegādājušās? Kādi bija pirmie iespaidi? 

xo, Santa

12 comments

  1. Melnā kleitiņa izskatās burvīgi, bet ar ko gan var izbojāt melnu mini kleitu!:)
    Pati arī plānoju tur iegiezties, kad būšu Rīgā!Kā ir ar cenām, dzirdēju, ka krietni atšķiras no pārējiem H&M veikaliem citās valstīs!?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Anonīms8/10/12

      Cenas var apskatīties latos - hm.com
      Un ja no eiro pārveido latos tas pats vien sanāk, pārsvarā, dažas lietas pat par pāris santīmiem lētākas. Vienkārši daži cilvēki nesaprot, ka tikai 15 eiro īstenībā ir 10 lati. Tāpēc tāds izbrīns :))

      Dzēst
  2. Skaista tā melnā kleitiņa, tiešam pieguļ augumam. Ja ir ko paradīt, tas jādara! Go girl!! :)

    AtbildētDzēst
  3. Jā, kleitiņa ir jauka!

    pati esmu iegādājusies tikai auskaru komplektu un gumiju ar metāla ietvaru (nezinu kā sauc tāda veida gumijas :D)

    AtbildētDzēst
  4. Anonīms8/10/12

    Kleitiņa forša, no kāda auduma tā ir (melnā)?

    AtbildētDzēst
  5. Anonīms8/10/12

    Smuki pirkumi :)

    Es arī skatījos uz melno kleitiņu, bet draugs nebija sajūsmā. Un pareizi vien ir -- man pilns skapis ar mazajām melnajām kleitiņām! ;D

    AtbildētDzēst
  6. Biju ar 13 uz atklāšanu. .. pārāk liels bardaks, lai es tādā varētu iepirkties :( tad nu pavisam nesen biju otro reiz un gāju filmēties Galerijā centrs bija vēl laiks un iepirku Anna Del Russo grabuļus ;) tas arī viss ko no H&M esmu pirkusi

    AtbildētDzēst
  7. Tā melnā kleita izskatās lieliska! ♡

    www.anetesdomas.blogspot.com

    AtbildētDzēst
  8. Anonīms9/10/12

    Es ar gāju medīt melno kleitiņu, bet bija palikušas vairs tikai lillā un zaļa :(

    AtbildētDzēst
  9. He, izskatās, ka esi labi iepirkusies! :)
    H&M ir viens no maniem mīļākajiem veikaliem tāpēc biju riktīgi priecīga kad uzzināju, ka viņu atvērs LV!

    callmemaddie.blogspot.com

    AtbildētDzēst
  10. Anonīms11/10/12

    Santa, es jūtos vienkārši pievilta. Mana mīļākā blogere vienkārši pamet savu blogu...

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. es ļoti atvainojos. man šobrīd nav viegli visu apvienot, blogošana paliek gandrīz plāna beigās. :(
      būs raksti, ir izveidots saraksts, vienkārši ir liels laika trūkums, es esmu nogurusi no visa, tāpēc blogošanas neiet tik raiti uz priekšu.
      es nekur nepazudīšu, jo man patīk šī lieta, vienkārši parādīšos šeit mazliet retāk, kas nav iepriecinoši, cik saprotu.

      Dzēst

Blog Archive