I love fall TAG

Sveikas <3
Paldies Zandai par atzīmēšanu šinī I love fall Tag rakstā.
Esmu atradusi laiku, lai izveidotu šo Tag rakstu par rudeni.


Sāksim:
Mīļākais produkts lūpām:
Viennozīmīgi "Dzintars" lūpu balzāms. Visu laiku labākā lieta, kas ir atradusies manā kabatā/ somā. Mana visu četru mēnešu labākā lieta.
Un krāsas ziņā es izvēlos Catrice Ultimate Colour 170 After work wine
Bilde ņemta no http://variolavera.com/en/tag/ultimate-color-lipsticks/
Nebaidieties, es šo lūpu krāsu uz savām lūpām tik biezā slānī nekrāsoju, ja uzlieku to, tad tikai vieglā kārtā, knapi pieskaroties lūpām, lai tās vienkārši kļūst mazliet tumšākas un rudenim atbilstošākas. 

Mīļākā nagu laka rudenim:
Maybelline ColoRama 103 nagu laka. Brīnišķīgi skaists zils tonis ar nelieliem, violetiem spīdumiem. 
Un otru nominēju Essence 35 movie star. Pelēks tonis.
Tiesa gan, man patiktos ļoti nagu laka, kas ir tādā tonī kā Catrice lūpu krāsa, bet līdz šim neesmu vēl tādu iegādājusies, bet ja radīsies iespēja, noteikti nopirkšu. 

Mīļākais rudens dzēriens:
Visu laiku labākais dzēriens kafija ar pienu. Dzeru gan pavasarī, gan vasarā, rudenī un ziemā. Dievinu kafiju ar pienu. Zinu, ka nav labi, bet nevaru bez viņas. No rīta varu atteikties no maizītes, bet ne no kafijas. 

Mīļākā rudens svece/ aromāts:
Hmm, patīk sveces, taču man nevienas nav ko parādīt.
Parasti nemēdzu aizrauties ar svecēm, kam ir specifiski aromāti, piemēram, stipra kanēļa vai vaniļas smarža.
Es esmu no tiem cilvēkiem, kam patīk piezemētas smaržas- labāk svaigas nekā saldas. 

 Mīļākā rudens šalle/ aksesuārs:
Pūkaini, pūkaini. 
Lai gan šī vairāk ir mana ziemas šalle, taču šad un tad arī var uzvilkt rudens vēsākajās dienās. 

Mīļākā Halloweenu  filma:
Hackus pockus! 
Burvīgi tēli un aktrises. Smieklīgi laba filma. :)

Ko vilksi, ja iesi Halloweenos?
Šogad notiks neliela draugu ballīte Halloweenos, kam par godu es veidošu Like a dead izskatu. Redzēsim, kā man sanāks varbūt izveidošu arī kādu rakstu par mirušās izskatu. 
Kaut ko šādu, bet noteikti ne tik košu, jo neesmu vēl tik spēcīga, lai veidotu šādus make up. 

Mīļākā lieta, kas patīk Halloween'os ? 

Man patīk rudens, pat ļoti. TIKAI, nekad nav paticis tas, ka viņš Latvijā ir tik ļoti slapjš. 
Dievinu krāsas un tās zilās debesis. Ļoti jaukas pārmaiņas no vasaras uz rudeni. 
Patīk siltie vakari kopā ar ģimeni, tas man liek justies ļoti labi.  <3


Lai jauka nedēļas nogale. 

xo, Santa

1 komentārs

  1. Man arī patīk Hocus Pokus, tiešam laba filma!!
    Cerams, ka publicēsi savu dead look uz Helovīniem arī blogā. Būtu interesanti paskatīties.

    AtbildētDzēst

Blog Archive