Review: ColoRAMA Bleashed neons nail polish


Sveikas, skaistules! <3


Šis divu toņu kombo rotāja manus nagus Lieldienās. Perfekti atbilda Lieldienu tēmai un tās dienas noskaņojumam.
Šīs krāsas tika arī uzslavētas no ģimenes dāmām. 
Diemžēl jāsaka, ka ne īpaši patīk to klājums, tas klājas ar švīkām un ļoti nevienmērīgi, arī žustamībā kaut kas nav tā kā ar parastajām Colorama nagu lakām. Tas droši vien ir šo specifisko "balinātā neona" krāsu ietekmē. Esmu mazliet vīlusies nagu lakas "darbībā", bet toņi mani joprojām priecē.

Tonis: 243 
Glīts (gandrīz) pasteļtoņa rozā. Dzīvē mazliet atgādina Barbie pink.

 Tonis: 241
Bildē galīgi pazudusi patiesā krāsa.  Bet tā ir "balināti" oranža krāsa, nav uzbāzīga un kliedzoša, taču tomēr pamanāma un dzīvespriecīga.
Šīs krāsas lieliski akcentē iedegumu un domāju, ka tās būs liels šīs vasaras hits. Festivālu, jautru vasaras ballīšu un karnevālu must have! 

Noteikti zem nagu lakas ieteiktu likt labu bāzes laku un pa virsu tik pat labu virskārtu, pretējā gadījumā nāksies sakārties ar drūpošu nagu laku.

Mani no šīs kolekcijas visvairāk uzrunā zaļās krāsas nagu laka. Redzēsim, ja notveršu to, tad ķeršu ciet, ja nē... tad nebūs lemts. 


Lai super jauka diena! 





Paldies Maybelline pārstāvjiem Latvijā par iespēju izmēģināt Colorama nagu lakas. :)


xo, Santa


1 komentārs

  1. Man tā zaļā ir, un neteikšu ka baigi esmu sajūsma, bet domāju tas tāpēc, ka vienkārsi man zaļie toņi uz nagiem ne pārak patīk :)

    AtbildētDzēst

Blog Archive