Review: Maybelline New York The Colossal GO Extreme mascara


Sveikas, daiļavas <3

Stādu Jums priekšā jauno Maybelline The Colossal GO Extreme skropstu tušu! 

"Iedvesmojoties no tendencēm uz modes mēles, sievietes visā pasaulē vēlas iegūt dramatiski izteiksmīgu skropstu efektu." Tiesa! 
Arī man bija tas gods šogad skatīties Riga Fashion Week, kur Maybelline New York Latvia ir oficiālais make-up sponsors.
Savu RFW make up veidoju ar Maybelline produktiem un acis rotāju ar jauno 
The Colossal GO Extreme skropstu tušu.
Šīs skropstu tušas noslēpums ir inovatīvais birstītes kātiņš, kurš tad arī pēc ražotāju teiktā veic brīnumus!
Tās kātiņš ir dubulti izliekts, tādējādi piedodot birstītei lielu tušas daudzumu, kas tiek uzklāts uz skropstām vienā vilcienā, padarot tās kuplākas, nesaķepinot tās.
Vienmēr pieminu to, ka manas skropstiņas ir īsas, strupas, tāpēc ļoti cimperlīgas un vēlamo "Wou" rezultātu tik viegli nevar pamanīt. Taču aplūkojot augstāk redzamās bildes, ar neapbruņotu aci varu teikt, ka šī tuša padarījusi manu acu skatienu dzīvāku un izteiksmīgāku, skropstas- biezākas un krietni vien garākas. 
Pirms tušas uzklāšanas neizmantoju skropstu atliecēju, tāpēc varu teikt, ka ar skropstu atliekšanu tuša ir tikusi galā ļoti veiksmīgi, ņemot vērā, ka manas skropstas ir pilnīgi taisnas kā kamielim! 
Tuša ir klāta divās kārtās, otro kārtu klāju, kamēr pirmā vēl līdz galam nebija nožuvusi.
Pārmaiņas pēc uzliku tušu uz apakšējām skropstām, jo ikdienā to nedaru. Sākumā baidījos, domādama, ka nobirst, smērēsies utt... ziniet,  visas dienas garumā man nevajadzēja uztraukties par "pandas ačelēm", skropstu tuša nebirst, tā turas visu dienu, nesmērē un nerada liekas neērtības.
Skropstu tuša nav ūdens noturīga. Tā viegli nāk nost ar siltu ūdeni, divfāžu acu dek. kosmētikas noņēmēju, kā arī jeb kuru citu ādu attīrošu pieniņu. 

Man nevajadzēja neko vairāk kā tikai skaistas un izteiksmīgas acis, ar feinām skropstiņām, lai justos pārliecināta par sevi. Paldies vienai mazai, plaukstas garuma, skropstu tušai. <3
Skropstu tušas tonis: Very black 
Savu 3. Aprīļa RFW make-up papildināju arī ar COLORsensational shine gloss Nr 550 Gleaming grebadine.
(Atvainojos par bildes kvalitāti).  



Kura pašlaik ir tava iecienītā skropstu tuša? :)




Produktu testēšanai piedāvā Maybelline New York pārstāvji Latvijā. 
Izpaustās domas un viedoklis, nemainīgi- manas!  



xo,Santa

12 comments

  1. Sasmējos par kamieļa acīm! :D Maybelline dzeltenās tušas ir foršas, uz Tavām skropstām izskatās labi. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Heh, neesi vienīgā,kas par tām smejas.:)
      Jap, mana īstā un vienīgā favorīte jau ilgu laiku ir parastā, oriģinālā- Le Colossal Volum' Express skropstu tuša. :)

      Dzēst
  2. Es kaut kā atkal pārmetos uz veco labo Gosh, nezinu, atkal esmu tušas meklējumos! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Uz kuru no Gosh tušām? :) Man no Gosh patika Catchy eyes un viena melnā iepakojumā, kura ik reizi ir Stokmanā, trakajās dienās uz akciju. he

      Dzēst
    2. Length'nBuild tuša.

      Dzēst
  3. Tāds interesants kātiņš, bet tuša izskatās labi :) Man vismīļākā joprojām L'Oreal miss manga :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. No L'oreal plauktiem mana favorīte ir Telescopic Clean Definition Mascara ar gumijas birstīti. :)

      Dzēst
  4. Dzeltenās Maybelline tušas ir labas, bet amanām acīm visas kā vien spēj draudzēties tikai tad, kad sāk palikt biezākas :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Heh, ar mani ir taisni pretēji. Labāk patīk svaigas tušas. Kad tas jau sāk palikt biezākas, cenšos no tām atvadīties. :)

      Dzēst
  5. Anonīms5/4/14

    Tu kādreiz pārlasi, ko uzraksti? Tava latviešu valoda ir vienkārši briesmīga.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Atvaino, es neesmu latviešu valodas skolotāja, kura lieliski pārvalda gramatiku un teikuma uzbūvi.
      Man nemaksā par to ko es šeit daru, tāpēc nevaru atļauties speciālistu, kurš manā tekstā izlabos kļūdas. Ceru, ka saproti mani. :)

      Dzēst
    2. Anonīms6/4/14

      Anonīm, ar varu neviens nespiež nākt un lasīt! Ja vajag perfektu gramatiku, ir pilni plaukti ar norediģētiem un nofotožopētiem žurnāliem, uz priekšu! :)

      Dzēst

Blog Archive