Kiehl's Micro-blur skin perfector |SkinCare


Kiehl's Micro-blur skin perfector darbojas gluži kā sejas bāze. Tā nomatē, piedod ādai vienmērīgu toni, izlīdzina poras un sīkās grumbiņas, āda liekas ļoti mīksta un maiga pieskārienam. Pietiek ar zirņa lieluma produkta daudzumu, lai ar to noklātu problemātisko T-zonu (es personīgi paņemu mazliet vairāk produkta un izstrādāju to pa visu sejas ādu.) Ieteikums arī no manas puses, produktu lietot ar pirkstiem un kārtīgi to iestrādāt ādā ar vieglām apļveida kustībām.
Kiehl's Micro-blur skin perfector lietoju uzreiz pēc visiem ādas košanas posmiem, pirms tonālā krēma uzklāšanas. Pateicoties Micro-blur skin perfector, sejas pamata uzklāšana man rada īpašu baudu. Kad sejas pamats (tonālais krēms, korektors) ir uzklāts, iepriekš tik ļoti manāmās poras un sīkās grumbiņas liekas mazāk uzkrītošas un pamanāma.
Produktu varbūt neieteiktu lietot dāmām ar sausāku ādu, jo var gadīties, ka tas saķersies sausajos ādas pleķīšos un rezultātā pievērsīs pastiprinātu uzmanību šai zonai.


Jāsaka godīgi, ka Micro-blur skin perfector man mazliet atgādina L'oreal PARIS Nude Magique Blur Cream, tāpēc nolēmu abus salīdzināt.
Pievienoto pigmentu ziņā Kieh's Micro-blur skin perfector ir daudz gaišāks par  L'oreal PARIS Nude Magique Blur Cream, atšķirība ir par 2/3 toņiem. Pēc konsistences Kiehl's produkts ir krēmveidīgāks, taču L'oreal ir vieglāks un gaisīgāks, arī pārklājuma ziņā Kiehl's ir salīdzinoši biezāks un krēmīgāks, turpretim  L'oreal PARIS Nude Magique Blur Cream klājas vieglākā un plānākā kārtiņā.  Sajūtu ziņā, pēc krēma uzklāšanas uz ādas, abi sniedz diezgan līdzīgu efektu, seja ir maiga, matēta, ādas tonis izlīdzināts, poras un mazās krunciņas ir "nofotoshopētas".  ...Itkā nosaucu daudz atšķirību, taču produkti patiesībā ir diezgan līdzīgi, sasniegtais efekts abiem produktiem ir gandrīz vienāds.
Poras un mazās krunciņas noteikti nekur nav pazudušas, tās vienkārši ir neitralizētas, aizpildītas un izlīdzinātas. 

Micro-blur skin perfector ir viens no maniem mīļākajiem Kiehl's produktiem.


Vai arī tu saskati šajos produktos līdzību?!


Izturību! Vēl tikai šodiena un mazās brīvdienas var sākties! 



Santa

4 komentāri

  1. Jā šis ir ļoti ļoti labs, šo es vēlos arī iegādāties, jo filmēšanās, kur ir probelmātiska āda, šis produkts, darīja brīnumus ;) Bija vairāki parudziņi, es paspēju kārtīgi iztestēt un iemīlēties. Šis man šķiet universālāks par L'Oreal. Gan produkta, gan iepakojuma ziņā ;)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Arī es iemīlējos jau no pirmās lietošanas reizes.<3
      Runājot par paraudziņiem, tikko kā vienu atplēsu un produkts bija sadalījies, sākumā izspiedās ārā eļļas un tad pats produkts. Biju šokā, jo nekas tāds ar oriģinālo iepakojumu man nav gadījies. (

      Dzēst
  2. Līdzīgs kaut kas viņos ir, bet teikšu, ka vienīgais, kas man ļoti nepatīk Loreal Blur krēmā ir tas, ka spiežot laukā, tas lido itin visur un pēc konsitences tas ir viegls, bet Kiehls uzmērē un ir, stāv nekur nepazūd, bet tas efekts. Šo es noteikti pirkšu nākošajā gājienā, kad došos uz Kiehl`s stendu. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. O jā, tur es tev piekrītu. L'oreal Blur ir pārlieku daudz saputots un tāpēc vienmērīgi nevar izspiest. :)

      Dzēst

Blog Archive